دانلود و خرید کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا سارا شاهین کانات ترجمه نازنین موفق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا اثر سارا شاهین کانات

کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا

کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا به‌قلم سارا شاهین کانات و ترجمهٔ نازنین موفق را انتشارات برکه منتشر کرده است. این کتاب داستان دختر و پسر کوچولویی است که با حضور پدرشان در خانه حسابی خوش می‌گذرانند و خاطره می‌سازند.

درباره کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا

وقت گذراندن والدین با کودکان، امکان نزدیکی و صمیمیت بیشتر بین آن‌ها را فراهم می‌کند و خاطراتی ماندگار در ذهنشان می‌سازد. کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا داستان دختر و پسر کوچولویی است که از حضور پدرشان در خانه لذت می‌برند و با پتوی برزگ او برای خود چادر سرخ‌پوستی می‌سازند و بازی می‌کنند. پتوی بزرگ، نمادی از همدلی و همراهی پدر با بچه‌ها است. 

خواندن کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بچه‌های ۶ تا ۱۰ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و به‌ویژه پدر خود لذت می‌برند.

بخشی از کتاب پتوی خیلی بزرگ بابا

«از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان دستپخت بابای من حرف ندارد. غافلگیری امشب هم چیزی نیست جز یک قابلمه دلمهٔ برگ مو با یک لیوان دوغ محلی در یک چشم به هم زدن همهٔ دلمه‌ها را می‌بلعیم اما نپرس از شکممان، به‌زور از سر میز بلند می‌شویم. حالا وقت جنب‌و‌جوش است و باید کمی بازی کنیم تا شاید آن همه غذایی را که خوردیم هضم شود. بابا با یک پتوی بزرگ که روی دوشش است از اتاق بیرون می‌آید. چه برق شیطنت‌آمیزی در نگاهش است قرار نیست ما را بخواباند. این بار فکر چه شوخی‌ای در سرش دارد؟ می‌پرسم این پتو برای چیست؟ می‌گوید: «خوب به این پتوی جادویی نگاه کن تا سه بشمری ... عوض می‌شود.» خیلی زود می‌فهمم کدام بازی است.... پتوی بزرگ تبدیل به یک چادر سرخ‌پوستی شده است. صورت‌هایمان را رنگ می‌کنیم و لباسه‌ای سرخ‌پوستی‌مان را می‌پوشیم، زیر چادر کل می‌کشیم و پا می‌کوبیم ... جشن پیروزی بر پا می‌کنیم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان