دانلود و خرید کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟ سارا شاهین کانات ترجمه نازنین موفق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟ اثر سارا شاهین کانات

کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟

کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟ به‌قلم سارا شاهین کانات و ترجمهٔ نازنین موفق را انتشارات برکه منتشر کرده است. این کتاب روایت توله‌گرگ کوچولویی است که می‌خواهد مستقل باشد و به‌تنهایی به جنگل برود.

درباره کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟

همهٔ کودکان در برهه‌ای از زندگی‌شان احساس می‌کنند به‌قدری بزرگ و قوی شده‌اند که بتوانند برخی کارها رو خودشان به تنهایی انجام دهند و نیازی به کمک والدینشان نداشته باشند. این احساس ممکن است برای والدین باعث نگرانی شود و ندانند چگونه با آن کنار بیایند یا کودک خود را به چه ترتیب برای جدایی از خود و لمس تجربهٔ استقلال کمک کنند. این جاست که قصه‌ها به یاری والدین می‌آیند. ماجرای کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟ به‌قلم سارا شاهین کانات روایت توله‌گرگ کوچولویی است که می‌خواهد بدون مادرش به جنگل برود و خودش واقعیت زندگی را تجربه کند. اما آیا او از پس این کار برخواهد آمد؟ مادرش چه واکنشی نشان می‌دهد؟ این داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟ به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۱۰ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب چه کسی از شنل قرمزی می ترسد؟  

«گرگ کوچولو در حالی که محکم به آغوش مادرش چسبیده بود گفت: «مامان من دیگر بزرگ شده‌ام. می‌خواهم به جنگل بروم کمی قدم بزنم و هوایی بخورم. مادر گرگ کوچولو نگاهی پر از محبت به پسرش انداخت و او را روی پایش نشاند. در‌حالی‌که تلاش می‌کرد نگرانی‌اش را پنهان کند به‌آرامی در گوش گرگ کوچولو گفت: «لطفاً بنشین و اول به چند تا پرسش من پاسخ بده. می‌خواهم ببینم چقدر برای به جنگل رفتن آماده‌ای.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان