دانلود و خرید کتاب سه پیشی و یک آرزو سارا شاهین کانات ترجمه نازلی خلیلی صفا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه پیشی و یک آرزو اثر سارا شاهین کانات

کتاب سه پیشی و یک آرزو

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سه پیشی و یک آرزو

کتاب سه پیشی و یک آرزو به‌قلم سارا شاهین کانات با ترجمهٔ نازلی خلیلی صفا را انتشارات برکه منتشر کرده است. این کتاب داستان سه گربه به نام‌های پیتی، پاتی و پوس است که درگیر چالشی برای برآورده کردن یک آرزو می‌شوند.

درباره کتاب سه پیشی و یک آرزو

داستان این کتاب از شبی شروع می‌شود که یکی از این گربه‌ها به دو گربهٔ دیگر می‌گوید که اگر کسی بتواند در آسمان، ستارهٔ دنباله‌داری را ببیند، حتماً آرزویش برآورده می‌شود. این حرف یکی از گربه‌ها را حسابی به دردسر میندازد و او چندین روز چشم به آسمان می‌دوزد بلکه ستاره‌ای ببیند و آرزویش برآورده شود. اما آرزوی این گربهٔ کوچک چیست و دو گربهٔ دیگر چگونه می‌توانند به او کمک کنند تا به این آرزو برسد؟ این داستان مهیج با تصویرسازی‌های دوست‌داشتنی را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب سه پیشی و یک آرزو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۱۰ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب سه پیشی و یک آرزو

«چه شب فوق‌العاده‌ای

ماه و ستارگان در آسمان می‌درخشیدند. حتی یک تکه ابر هم در آسمان نبود. مثل همیشه سه دوست صمیمی با همدیگر روی پشت‌بام بودند . پیتی، پاتی و پوس به پشت دراز کشیده بودند و با خوشحالی با همدیگر صحبت می‌کردند. پوس از همه‌شان داناتر بود. او به آسمان اشاره کرد و گفت: «بچه‌ها می‌دانستید هر کس یک ستارهٔ دنباله‌دار ببیند خیلی خوش‌شانس است؟ چون حتماً آرزویش برآورده می‌شود.» پیتی خیلی هیجان‌زده شد. در‌حالی‌که چشم‌هایش به بزرگی یک پیاله شده بود گفت: «واقعا»؟ و به فکر فرو رفت. روزها و شب‌های زیادی گذشت... اما از آن شب چشم‌های پیتی همیشه به آسمان دوخته بود. از بس بالا را نگاه کرده بود گردنش خشک شده بود. او دیگر با دیگران گپ نمی‌زد حتی درست‌وحسابی هم نمی‌خوابید. همیشه منتظر دیدن یک ستارهٔ دنباله‌دار بود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان