دانلود و خرید کتاب رازهای خوش بینی کودک باب موری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای خوش بینی کودک اثر باب موری

کتاب رازهای خوش بینی کودک

انتشارات:نشر مهاجر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رازهای خوش بینی کودک

کتاب الکترونیکی رازهای خوش بینی کودک نوشتۀ باب موری و آلیسیا فورتین بری است و نشر مهاجر آن را منتشر کرده است. کتاب رازهای خوش بینی کودک، راهنمای خوبی برای تربیت فرزندان به‌خصوص در ۶سال نخست زندگی او به والدین ارائه می‌دهد.

درباره کتاب رازهای خوش بینی کودک

نتایج به دست آمده از پژوهش‌های اخیر گویای این واقعیت است که ۶سال اول زندگی برای کودک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چون در این فاصله زمانی تعیین کننده است که شخصیت کودک شکل می‌گیرد. به این معنی که اگر کودک والدینی آگاه و مسئول داشته باشد اسباب و لوازم نشاط، خوش‌بینی و پویایی او فراهم می‌شود و اگر کودک از این موهبت محروم باشد درگیر استرس، اضطراب، افسردگی و عوارض جسمانی می‌شود. والدین مسئول و آگاه اگر به ظرایف پرورشی و تربیتی مندرج در کتاب رازهای خوش بینی کودک باور داشته باشند بدون تردید، سعادت و شادکامی فرزندان را در آینده تضمین خواهند کرد.

مطالب کتاب رازهای خوش بینی کودک در سه بخش متفاوت و درعین‌حال مرتبط با هم دسته‌بندی شده که بخش اول شــامل لازمه‌های خوش‌بینی و پویایی کودك اســت و به بسترسازهای افسردگی کودك نیز می‌پردازد. بخش دوم شامل برنامۀ هفت مرحله‌ای افسردگی زدایی است. بخش سوم این کتاب نیز به مقوله‌هایی چون درمان افسردگی والدین، فراهم‌آوردن لازمه‌های خودباوری و خودپذیری کودك، پرداختن به دلایل اختلال‌های کم‌توجهی و بیش‌فعالی(Add و Adhd)، تقویت تصویر ذهنى جسمی و مسائلی ازاین‌قبیل می‌پردازد.

خواندن کتاب رازهای خوش بینی کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدین و مربیان کودک مناسب است.

بخشی از کتاب رازهای خوش بینی کودک

«به عبارت دیگر، هر ســال بیش از یک میلیون کودك آمریکایی از این عوارض رنج می‌برند که بر اســاس بررسی‌های دانشگاه هاروارد ایــن ضایعه همواره در حال افزایش اســت. از طرف دیگر، فراگیري افسردگی کودکان سبب شده است که سودجویان هر چه بیشتر از این اوضاع آشفته به نفع خود استفاده کنند. درحالی‌که مسئولان مربوطه از جمله مقامات ســازمان غذایی و دارویــی ایالات متحده به‌کرات، خطرناك بودن داروهاي ضدافســردگی کودکان را به این اشخاص و مراکز دارویی گوشــزد کرده‌اند. به‌عبارت‌دیگر، درمان دارویی نه‌تنها ســبب رفع این اختلال در کودکان نمی‌شود، بلکــه کودك را درگیر عوارض ناخواســتۀ دیگــري نیز می‌کند. مطلب درخــور توجه دیگر اینکه در بســیاري از کودکان، افســردگی و اختلالات مشابه همراه با نشانه‌های آشکار نبوده و این مسئله موجب می‌شود که والدین کودکان خود را سالم بینگارند. درحالی‌که افسردگی این دسته از کودکان در سنین نوجوانی بروز می‌کند که این عارضه در این مقطع سنی پس از سکتۀ قلبی دومین عامل کشنده است، ضمن آنکه نارسایی قلبی خود نیز ناشی از افسردگی است...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان