دانلود و خرید کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟ بریگیته راب ترجمه گیتا رسولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟ اثر بریگیته راب

کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟

نویسنده:بریگیته راب
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟

کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟ نوشتۀ بریگیته راب با ترجمۀ گیتا رسولی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟

کتاب جذاب و مصور چرا باید این کارها را بکنم؟ حاوی اطلاعاتی است که با بیانی شیرین و کودکانه ارائه شده‌اند. پرسش اصلی کتاب این است که دلیل و اهمیت جمع‌وجور کردن همه‌چیز و حتی مسواک زدن چه چیزی است؟ مخاطب این کتاب کودکان هستند و قرار است از طریق کنجکاوی‌های کودکانۀ شخصیت‌های داستان و پرسش‌های آن‌ها دربارۀ وظایف روزانه‌شان با دلایل اهمیت این کارها آشنا شوند. مثلاً چرا مسواک زدن مهم است؟ چون نمی‌گذارد دندان‌ها سوراخ شوند. یا مثلاً اگر تینا از خوکچه‌اش مراقبت نکند، چه می‌شود؟ او می‌رود یا مریض می‌شود. این کتاب، ایده‌ای جالب و مناسب برای مسئولیت‌پذیر کردن کودکان در قبال وظایف روزانه و شخصی خودشان با ارائۀ دلایل قانع‌کننده است.

تصویرگر کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟، مانوئلا التن است. نقاشی‌های او روحی زیبا به داستان بخشیده، طوری که دیدن آن‌ها حتی برای بزرگ‌ترها هم دوست‌داشتنی است و لبخند بر لبان می‌آورد. تمامی صفحات کتاب نقاشی شده‌اند. این نقاشی‌های بامزه حتماً برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود و باعث می‌شود که نه‌تنها از خواندن کتاب خسته نشوند بلکه با علاقه صفحه‌ها را برای دیدن تصاویر بیشتر ورق بزنند.

خواندن کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا باید این کارها را بکنم؟

«تینا باید از خوکچه هندی‌اش مواظبت کند وگرنه خوکچه هندی می‌رود. آن وقت کامیون حمل خوکچه هندی می‌آید؟ چه بی معنی! اگر تینا قفس را تمز نگه ندارد، بو می‌گیرد. 

تام باید شب‌ها به‌موقع در خانه باشد، وگرنه پلیس او را می‌برد و به خانه تحویل می‌دهد. آن وقت دزدها فرصت پیدا می‌کنند که از دستش فرار کنند. سوار ماشین پلیس شدن حتماً خیلی باحال است. ولی من این حرف را قبول ندارم. شب‌ها وقتی تام به‌موقع به خانه نمی‌آید پدر و مادرش نگران می‌شوند. تام فکر می‌کند شب توی تاریکی تک و تنها به خانه رفتن خیلی ترسناک است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان