دانلود و خرید کتاب فروش به سبک نورونی سیمون هازلدین ترجمه عباس احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش به سبک نورونی اثر سیمون هازلدین

کتاب فروش به سبک نورونی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فروش به سبک نورونی

کتاب فروش به سبک نورونی نوشتهٔ سیمون هازلدین و ترجمهٔ عباس احمدی است. انتشارات راوشید این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی که توضیح می‌دهد که علوم اعصاب و روان چگونه می‌تواند موفقیت فروش شما را افزایش دهد.

درباره کتاب فروش به سبک نورونی

سیمون هازلدین در کتاب فروش به سبک نورونی از پژوهش‌های نوین علوم اعصاب و روان بهره برده است. او بینش‌هایی برای برقراری فرایند فروش مؤثر بر پایهٔ سازوکار مغز انسان به شیوه‌ای که اثرگذار، اخلاقی و مشتری‌پسند باشد، ارائه کرده است. این کتاب زیربنا و تحولی عمیق در بینش‌ افراد به وجود می‌آورد و با این بینش نو می‌توان به فروشی بسیاری دست پیدا کرد.سیمون هازلدین علم پیچیده‌ای را مدنظر قرار داده و آن را با زبانی آسان‌فهم و کاربردی بیان کرده تا به راحتی درک و به کار گرفته شود. این اثر در ۱۶ بخش نگاشته شده که عنوان آن‌ها عبارت است از «واقعیت تلخی که گریبانگیر فروشندگان حرفه‌ای می‌شود»، «پیش‌درآمدی بر علوم اعصاب و روان و اینکه چطور به درد فروش می‌خورد»، «گردشی همراه با راهنما پیرامون سه نوع مغز مشتری»، «فرآیند خرید و مغز خریدار»، «فروش تطبیقی»، «مدل پریسم در مورد رفتار انسان و فروش تطبیقی»، «چگونه ذهن مشتری را بخوانیم و سبک خود را سازگار کنیم»، «فرایند «فروش نورونی» به سبک مغزپسند - فاز اول»، «فرایند «فروش نورونی» به سبک مغزپسند - فاز دوم»، «فرایند «فروش نورونی» به سبک مغزپسند - فاز سوم»، «فرایند «فروش نورونی» به سبک مغزپسند - فاز چهارم»، «فرایند «فروش نورونی» به سبک مغزپسند - فاز پنجم»، «ترفندهای فروش بیشتر در قالب روش سازگار با مغز»، «زبان بدن و مغز راستگو»، «مذاکرهٔ نورونی» و «نتیجهٔ نهایی».

خواندن کتاب فروش به سبک نورونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کارشناسان فروش و علاقه‌مندان به حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فروش به سبک نورونی

«بنابراین، وقتی احساس می‌کنید که عصبی هستید و وارد یک مذاکره می‌شوید، در واقع علائم جسمانی را به اشتباه تفسیر می‌کنید. این علائم در واقع مثبت هستند. آنها مغز و بدن را «مجهز» می‌کنند تا تحت استرس عملکرد خوبی داشته باشند. بدن و ذهن می‌خواهند ضربان قلب، عضلات، انرژی و تمرکز شما را به موثرترین سطوح خود برسانند.

به این احساس عادت کنید؛ در واقع از آن استقبال کنید، چون زمانی که به طور مثبت مهار شود، یک مزیت عملکردی به شما می‌دهد. رخ دادنش را تشخیص دهید، احساس را مهار کنید وبرای چیزی که باید از آن دور شوید، اشتباه تعبیرش نکنید. در عوض آن را در آغوش بگیرید، از اینکه احساس ناراحتی می‌کنید احساس راحتی کنید تا در یک وضعیت ذهنی قوی برای مذاکره قرار بگیرید.

من به عنوان یک سخنران حرفه‌ای عادت دارم در مقابل تماشاچیان زیادی که بالغ بر هزار نفر می‌شود روی صحنه بروم. هر بار که این کار را انجام می‌دهم، تغییرات شیمیایی که در بالا توضیح داده شد را تجربه می‌کنم. من از آنها استقبال می‌کنم و در واقع به خاطر آنها شکوفا می‌شوم، زیرا معتقدم وقتی روی صحنه هستم این به من "برتری" می‌دهد. و همین احساسات را قبل از هر معامله مهم فروش یا مذاکره تجربه می‌کنم. سپاسگزارم که مغزم تمام تلاشش را می‌کند تا از من در انجام کاری موفقیت‌آمیز حمایت کند! همچنین معنایش اینست که من جلسه فروش یا مذاکره را جدی می‌گیرم و مغرور یا ازخودراضی نمی‌شوم. من می‌خواهم هنگام ارائه هر سخنرانی یا پیشنهاد فروش یا انجام مذاکره کاملاً «پرانرژی» باشم، زیرا به این معنی است که عملکردم با استانداردهای بسیار بالاتری صورت می‌گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۴۷۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان