دانلود و خرید کتاب کاریزمای پنهان حامد هزارخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاریزمای پنهان اثر حامد هزارخانی

کتاب کاریزمای پنهان

معرفی کتاب کاریزمای پنهان

کتاب کاریزمای پنهان نوشتۀ حامد هزارخانی در انتشارات خانه به خانه به چاپ رسیده است. این کتاب راهی مرموز را برای افزایش کاریزما در اختیار خواننده قرار داده است.

درباره کتاب کاریزمای پنهان

رمز کاریزماتیک بودن برخی افراد در چیست؟ این موضوعی است که نه‌تنها جای سؤال دارد بلکه بسیاری دوست دارند در آن جایگاه باشند. اما آیا مشهور بودن دلیل اصلی کاریزماتیک بودن می‌تواند باشد؟ موارد زیادی پاسخ به این پرسش را منفی می‌کند. پس دلیل این‌همه جذابیت در بعضی افراد چیست؟ نویسنده در کتاب کاریزمای پنهان با قلمی ساده و روان رازهای کاریزما را برملا کرده است. او در این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا استعدادهایش را بشناسد و به راه ورود در قلب آدم‌ها دست یابد. او ویژگی‌های اساسی یک فرد کاریزماتیک را برشمرده و به خواننده می‌گوید چطور می‌تواند این ویژگی‌ها را در خود داشته باشد.

سرفصل‌های کتاب کاریزمای پنهان عبارت‌اند از: یک ویژگی اسرارآمیز؛ مواد تشکیل‌دهنده‌ی کاریزما؛ نمی‌خواهم کاریزماتیک باشم؛ ۴ تفکر خانمان‌سوز در مورد کاریزما؛ ۱۳ گام تا افزایش کاریزما؛ رمزگشایی از کاریزمای پنهان؛ این چه ربطی به کاریزما دارد؟؛ هر گردی، گردو نیست؛ پس چرا از این مسیر نمی‌رویم؟؛ امان از دست ما ایرانی‌ها!؛ معرفی ۴ راهبرد متفاوت؛ ۳ گام تا کاریزمای پنهان؛ گام اول: آماده‌سازی شرایط؛ گام دوم: حفظ وضعیت؛ گام سوم: استفاده از موقعیت؛ موارد ممنوعه.

خواندن کتاب کاریزمای پنهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های انگیزشی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کاریزمای پنهان

«حتما شنیده‌اید که می گویند انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند؛ اما تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که منظور از این جمله دقیقا چیست؛ و این که توجه به مفهوم این جمله باید باعث ایجاد چه رفتارها و اقداماتی در ما بشود؟ قسمت عمده‌ای از زندگی ما، در ارتباط با انسان‌های دیگر سپری می‌شود: وقتی که در خانه هستین، با اعضای خانواده تعامل داریم. در مدرسه یا دانشگاه با دوستان و هم‌کلاسی‌هایمان در ارتباط هستیم. در محل کارمان با همکاران خود هم‌صحبت و همراه هستیم. هنگامی که برای خرید به مغازه ای می‌رویم، با فروشنده حرف می‌زنیم. در اتوبوس، خیابان و به‌طور کلی تقریبا همیشه، انسان دیگری وجود دارد که ما در حال برقراری ارتباط با او هستیم. پس حالا که بقیه‌ی انسان‌ها، حضور این‌چنین گسترده‌ای در زندگی ما دارند، خیلی مهم است که بتوانیم و بلد باشیم که با آن‌ها درست رفتار کنیم و ارتباط خوبی با ایشان داشته باشیم. در غیر این‌صورت، در خانواده، محیط مار و تقریبا تمام ابعاد زندگی خود دچار مشکل خواهیم شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان