دانلود و خرید کتاب هنر سخنرانی موثر علی انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر سخنرانی موثر اثر علی انصاری

کتاب هنر سخنرانی موثر

نویسنده:علی انصاری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هنر سخنرانی موثر

کتاب «هنر سخنرانی موثر» نوشتۀ علی انصاری است و  انتشارات خانه به خانه آن را منتشر کرده است. هنر سخنرانی مؤثر به همه یاد می‌دهد که چگونه در هر جمعی زیبا و تاثیرگذار صحبت کنند.

درباره کتاب هنر سخنرانی موثر

«نحوۀ ارائۀ هر چیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند» این جملۀ معروف استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل است. همین جمله اهمیت سخنرانی را در دنیای امروز مشخص می‌کند. هرچقدر افراد بتوانند حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر دربارۀ موضوع موردنظرشان سخنرانی کنند، اهمیت موضوع آن فرد برای دیگران بیشتر می‌شود و بادقت به آن توجه خواهند کرد.

کتاب‌های زیادی دربارۀ مهارت سخنرانی نوشته و منتشر شده است. علی انصاری، نویسندۀ کتاب هنر سخنرانی مؤثر، بعد از تجربۀ ترس از سخنرانی، در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت و کتاب‌های زیادی مطالعه کرد و توانست نحوۀ مواجهه با ترس از سخنرانی را یاد بگیرد. او تلاش کرده است تا تجربه‌ها و آموخته‌های خود را دربارۀ این مسئلۀ مهم در اختیار مخاطبان قرار دهد تا بتوانند با این چالش سخت به‌راحتی روبه‌رو شوند و نگرانی‌شان از صحبت‌کردن در جمع کاهش پیدا کند. یکی از ویژگی‌های کتاب هنر سخنرانی مؤثر که آن را از دیگر کتاب‌های این حوزه متمایز می‌کند این است که نویسنده به سراغ مباحث اصلی و ضروری برای سخنرانی رفته و کمتر به حاشیه‌ها پرداخته است.

کتاب هنر سخنرانی مؤثر، صفر تا صد هرآنچه برای یک سخنرانی نیاز است را آموزش می‌دهد. ابتدا اصول مبانی سخنرانی، سبک‌های رایج سخنرانی، ساختار مناسب، تکنیک‌ها و مبانی پایه‌ای سخنرانی معرفی می‌شود. سپس انواع ترس‌ها و استرس مربوط به سخنرانی معرفی و راهکارهای غلبه بر آن ارائه می‌شود. صداسازی یکی از عوام مؤثر در زیبا صحبت‌کردن به‌حساب می‌آید. کتاب هنر سخنرانی مؤثر در بخش صداسازی، به مخاطبان آموزش می‌دهد که چطور مراقب صدایشان باشند و چگونه صدای خود را گرم کنند. این کتاب همچنین نکاتی را دربارۀ سخنرانی بداهه، تکنیک‌های مربوط به آن، روش‌های رایج نگارش متن سخنرانی، شروع جذاب برای سخنرانی ارائه می‌دهد. آخرین بخشی که کتاب هنر سخنرانی مؤثر به آن می‌پردازد زبان بدن مؤثر است کخ نقش مهمی در ارائۀ خوب ایفا می کند.

خواندن کتاب هنر سخنرانی موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن کتاب‌های خودیار، موفقیت و تمام کسانی که دوست دارند حرفه ای و زیبا صحبت کنند پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب هنر سخنرانی موثر

«فقط چند هفته وقت داشتم تا برای این مسابقه آماده شوم. مسابقه‌ای که مرحلۀ قبلی آن فقط کتبی بود. اما این بار داستان فرق می‌کرد. باید علاوه بر آزمون کتبی برای دقایقی راجع به مفهوم و مقصود اصلی کتاب سخنرانی می‌کردم. برای آزمون کتبی مشکلی نداشتم؛ اما سخنرانی همیشه برایم چالش سختی محسوب می‌شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان