دانلود و خرید کتاب لگو چیست؟ جیم اوکانر ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لگو چیست؟ اثر جیم اوکانر

کتاب لگو چیست؟

معرفی کتاب لگو چیست؟

کتاب لگو چیست؟ نوشتۀ جیم اوکانر با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. این مجلد دربارۀ یکی از اسباب‌بازی‌های پرطرفدار در سراسر دنیا است.

درباره کتاب لگو چیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این مجلد، خواننده قرار است با اسباب‌بازی لگو و کارخانه‌اش آشنا شود. لِگو نام تجاری نوعی اسباب‌بازی است که در کارخانۀ لگو در شهر بیلاند دانمارک تولید می‌شود. این واژه به معنی گردآوری و خوب جفت کردن است. محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ عموماً کائوچویی یا پلاستیکی است که به آجرهای لگویی معروف هستند. این آجرها را می‌توان به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت. این اجسام شامل مدل‌های ساده مانند خانه و قطار و کشتی یا مدل‌های پیچیده‌تر مانند جعبه‌دنده و موتور هستند. آجرهای لگو را می‌توان بعد از اتصال به یکدیگر به آسانی از یکدیگر جدا کرد. بعضی از محصولات شرکت لگو با تم‌هایی از قبیل بتمن و جنگ ستارگان و نینجاگو و... به بازار ارائه شده‌اند. محبوبیت لگو با نمایش گسترده و استفاده از آن در بسیاری از اشکال آثار فرهنگی، از جمله کتاب، فیلم و آثار هنری قابل دیدن است. حتی در کلاس درس نیز از لگو به‌عنوان ابزار آموزشی استفاده می‌شود. در کارخانۀ لگو سالانه ۱۹ میلیارد قطعۀ لگو تولید می‌شود. لگو همچنین یک جای دیدنی به نام لگولند دارد. این پارک تفریحی در ۱۹۶۸ افتتاح شد و مخصوص بچه‌ها است.

کتاب لگو چیست؟ خواننده‌اش را در سفری لذت‌بخش به کارخانۀ لگوسازی همراهی می‌کند. کتاب از شرکت لگو، فرازوفرودهای آن و اتفاقاتی که طی سالیان از سر گذرانده است، می‌گوید. این کتاب کوتاه، خواندنی و جذاب، اطلاعات مفیدی برای علاقه‌مندان به این اسباب‌بازی دارد.

فهرست مطالب کتاب لگو چیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: لگو چیست؟

فصل ۱: داستان یک اسباب‌بازی‌ساز

فصل ۲: پلاستیک

فصل ۳: موفقیت بزرگ لگو

فصل ۴: قطعات لگو را چطور می‌سازند؟

فصل ۵: ایده‌های تازه برای لگو

فصل ۶: آدم کوچولوهای لگو

فصل ۷: دوران سختی/ دوران موفقیت

فصل ۸: یک مدیر جدید

فصل ۹: طراحی مجموعه‌های لگو

فصل ۱۰: لگو اینجا! لگو انجا! لگو همه‌جا

گاه‌شمار لگو

خواندن کتاب لگو چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان