دانلود و خرید کتاب هالیوود کجاست؟ دینا آناستازیو ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هالیوود کجاست؟ اثر دینا آناستازیو

کتاب هالیوود کجاست؟

معرفی کتاب هالیوود کجاست؟

کتاب هالیوود کجاست؟ نوشتۀ دینا آناستازیو با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان می‌فهمند که چطور پایتخت سینما به وجود آمد و تکامل یافت.

درباره کتاب هالیوود کجاست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است با یکی از یکی از مراکز مهم صنعت سینما و فیلم‌سازی در جهان آشنا شود. هالیوود نام ناحیه‌ای در شمال غربی شهر لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیای آمریکا است. هالیوود به‌علت شهرت و هویت فرهنگی‌اش، مرکز تاریخی استودیوهای فیلم‌سازی شناخته‌شده‌ بوده و نمادی از صنعت سینما و تلویزیون ایالات متحدۀ آمریکا محسوب می‌شود. هالیوود همچنین قطب گردشگری ایالت کالیفرنیا و مأمنی برای کسانی است که می‌خواهند قدم در راه شهرت بگذارند. در حال حاضر، سینمای آمریکا مشهور به هالیوود است. این سینما از اوایل قرن بیستم تأثیر زیادی در صنعت فیلم داشته‌ است و به‌سرعت نیرویی غالب در این صنعت نوظهور شد و پس از آن نیز بسیار توسعه یافت. امروزه، هالیوود یک سینمای فراملی محسوب می‌شود. این سینما نه‌تنها از نظر قابلیت‌های صنعتی و فنی بلکه از نظر تنوع ژانرها، سبک‌ها و گرایش‌ها، یکی از سینماهای غنی در جهان به‌ شمار می‌رود.

کتاب هالیوود کجاست؟ خواننده‌اش را به سفری اکتشافی در این دنیای پرزرق‌وبرق و هیجان‌انگیز می‌برد. جایی که در دنیا تک است و سرنوشت سینما را تغییر داد. در این کتاب دربارۀ غول‌های فیلم‌سازی در هالیوود و دوره‌های مختلف سینما از عصر صامت تا امروز و چگونگی تحول آن می‌خوانید.

فهرست مطالب کتاب هالیوود کجاست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: هالیوود کجاست؟

فصل ۱: هالیوودلند

فصل ۲: فیلم‌سازی

فصل ۳: پنج غول

فصل ۴: عصر سینمای صامت

فصل ۵: عصر طلایی هالیوود

فصل ۶: دیزنی

فصل ۷: هالیوود به جنگ می‌رود

فصل ۸: تلویزیون از راه می‌رسد

فصل ۹: هالیوود جدید

فصل ۱۰: هالیوود به‌تدریج عوض می‌شود

گاه‌شمار هالیوود

خواندن کتاب هالیوود کجاست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و همۀ عاشقان هالیوود پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان