دانلود و خرید کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید حسن ملکیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید اثر حسن ملکیان

کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید

نویسنده:حسن ملکیان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید

کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید نوشتۀ حسن ملکیان در انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید

کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید، مجموعه‌ای در بردارندۀ عبارت‌های کوتاه الهام‌بخش، تغییرآفرین، تفکربرانگیز و متحول‌کننده است. عبارت‌هایی که بر زندگی روزمره تأثیری زیادی بر جای می‌گذارند و خواننده را به زندگی در زمان حال و امید برای تحقق خواسته‌هایش فرامی‌خوانند.

نویسنده می‌گوید به کتابی که در دست دارید نگاهی بیندازید، اگر جملات و اشعار آن در دلتان طنین افکند یا بویی آشنا دارند، کار تغییر آغاز شده است. توصیۀ کتاب این است که در لحظۀ حال حضور داشته باشید. فقط بر خدای رحمان توکل کنید تا آگاهی مطلق به کار خود ادامه دهد. همچنین تأکید می‌کند که منتظر نتیجه کار نباشید. کافی است بدانید که هر آنچه آرزو می‌کنید، «دارید» و «هستید». با این جمله‌ها، خیلی زود تمام آن‌ها از درون شما می‌جوشند و در زندگی روزمره‌تان متبلور می‌شوند و بعد از آن است که احساس آرامش و آسودگی را تجربه کنید. فراموش نکنید که زندگی همواره آرزویی برآورده شده است و شما فرزندان اعجازید.

جملات و اشعار کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید به گونه‌ای آرایش یافته‌اند که خواننده را به یک سفر درونی به‌سمت افق‌های جدید یک زندگی بی‌پایان می‌برند. کتاب یادآوری می‌کند که ما همواره باید در حالتی از آرامش و تسلیم به جریان زندگی باشیم. این حضور ذهن و توکل، مسیری است که می‌تواند ما را به تحقق آرزوها و خواسته‌هایمان برساند.

خواندن کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکرار کنید تا تغییر کنید

«کلام اقتدار دارد و نباید دست‌کم گرفته شود. نفوذ کلام نه در معنای آن بلکه در ویژگی‌های نهفتۀ آن است. به‌طوری که هر کلام، قصد و هدفی را آشکار می‌کند که اعجازآمیز است. کلام انرژی است و ما جذب‌کنندۀ همان نوع انرژی هستیم که به کائنات ارسال می‌کنیم، پس باید در هر لحظه به کلامی که می‌گوییم آگاه باشیم. ما انسان‌ها در کلمات پیچیده شده‌ایم، آن‌گونه که عنکبوت، مگس‌ها را در تارهای خود می‌پیچد. عرفای بزرگ به ما آموخته‌اند که برای برآورده ساختن آرزوها، کاری بیش از این لازم نیست، زیر توانایی محاسبۀ آگاهی کیهانی، لایتناهی است. چه بسا مردمانی که سال‌ها با مشکلات جنگیده‌اند، حال آن‌که کافی بود کلام لازم را بر زبان آورند تا بی‌درنگ به خواسته‌های خود برسند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان