دانلود و خرید کتاب مسابقات نوآوری کریستین ترویش ترجمه سعید بابایوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسابقات نوآوری اثر کریستین ترویش

کتاب مسابقات نوآوری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مسابقات نوآوری

کتاب الکترونیکی «مسابقات نوآوری» نوشتهٔ کریستین ترویش و کارل اولریش با ترجمهٔ سعید بابایوسفی در انتشارات دوران چاپ شده است. این کتاب راهنمای گام به گام یافتن راه‌حل‌های استثنایی برای هر چالش است.

درباره کتاب مسابقات نوآوری

مسابقات نوآوری به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کنند تا ایده‌های نوآورانه را شناسایی و پیاده‌سازی کنند. نویسندگان، با استفاده از تجربیات خود در حوزهٔ نوآوری و آموزش، روش‌ها و ابزارهای مؤثری را برای برگزاری این مسابقات ارائه می‌دهند.

مسابقات نوآوری به‌عنوان یک روش مؤثر برای ایجاد و جمع‌آوری ایده‌های نوآورانه از داخل و خارج سازمان شناخته می‌شوند. در این کتاب، تورویش و اولریچ به بررسی مراحل مختلف برگزاری یک مسابقه نوآوری می‌پردازند و به خوانندگان نشان می‌دهند که چگونه می‌توانند از این فرایند برای یافتن راه‌حل‌های خلاقانه و کارآمد استفاده کنند. کتاب شامل بخش‌های مختلفی است که هر یک به جنبه‌های مهمی از برگزاری مسابقات نوآوری پرداخته‌اند.

مفهوم مسابقات نوآوری: نویسندگان توضیح می‌دهند که مسابقات نوآوری چیستند و چرا به‌عنوان یک ابزار مهم برای یافتن راه‌حل‌های خلاقانه شناخته می‌شوند. آن‌ها همچنین به بررسی مزایا و چالش‌های این روش می‌پردازند.

طراحی مسابقه: در این بخش، ترویش و اولریش به مراحل طراحی یک مسابقه نوآوری می‌پردازند. از تعیین اهداف و معیارهای ارزیابی گرفته تا طراحی ساختار مسابقه و انتخاب داوران، تمام جزئیات مهم در این بخش پوشش داده شده است.

اجرای مسابقه: نویسندگان به بررسی نکات عملی برای اجرای موفقیت‌آمیز یک مسابقه نوآوری پرداخته و توصیه‌هایی برای مدیریت شرکت‌کنندگان، جمع‌آوری ایده‌ها و ارزیابی آن‌ها ارائه می‌دهند.

استفاده از نتایج: این بخش به نحوهٔ استفاده از نتایج و ایده‌های به‌دست‌آمده از مسابقات نوآوری اختصاص دارد. نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه می‌توان این ایده‌ها را به پروژه‌های قابل اجرا تبدیل کرد و از آن‌ها برای بهبود سازمان استفاده کرد.

کتاب مسابقات نوآوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران، رهبران سازمانی، کارآفرینان و افرادی که در حوزهٔ نوآوری و بهبود فرایندها فعالیت می‌کنند، مناسب است. همچنین، برای اساتید و دانشجویان رشته‌های مدیریت، کسب‌وکار و مهندسی که به دنبال یادگیری روش‌های نوین برای ایجاد و مدیریت نوآوری هستند، این کتاب می‌تواند مفید باشد.

بخشی از کتاب مسابقات نوآوری

«اجازه دهید روند ایجاد یک بیانیهٔ مشکل را با هم مرور کنیم. شروع کار با این سؤال خواهد بود: «چه‌گونه می‌توانیم ...؟»، سپس مشکل را به همان شیوه‌ای که در ذهن می‌بینید، شرح داده و ثبت کنید. در مرحلهٔ بعد، حداقل دو بیانیهٔ مشکل جایگزین را طراحی می‌کنید و در نظر می‌گیرید که یکی کلی‌تر و یکی هم موشکافانه‌تر خواهد بود. بیانیهٔ کلی‌تر را با پرسیدن چرایی مطرح می‌کنید، به این صورت که اگر این مشکل را حل کنیم چه نتیجهٔ مطلوبی حاصل می‌شود و سپس دوباره مشکل را با آن نتیجه به‌عنوان هدف، بیان می‌کنید. این کار به ما فضای گسترده‌تری برای یافتن راه‌حل می‌دهد. بیانیهٔ موشکافانه‌تر را با پرسیدن چه‌گونگی مطرح می‌کنید، به این صورت که کدام مسیر را ممکن است برای حل مشکل در پیش بگیریم و سپس مجدداً مشکل را بر اساس آن مسیر جدید (بر حسب سؤال موشکافانه‌تر) طراحی کنید. این کار نیز در جایگاه خود، باعث می‌شود متمرکزتر به مشکل نگاه کنیم. می‌توانید به تکرار در مورد چرایی یا چه‌گونگی سؤال بپرسید، با بالا و پایین رفتن از نردبان (یا همان دور و نزدیک‌شدن به مشکل یا معضل اصلی) برای ایجاد گزاره‌های مشکل، جایگزین بیش‌تری ایجاد کنید که برخی می‌توانند کلی‌تر باشند و برخی نیز موشکافانه‌تر.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۲۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان