دانلود و خرید کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی رحمان سعیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی اثر رحمان سعیدی

کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

معرفی کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی نوشتهٔ رحمان سعیدی است. دانشگاه بین المللی اهل بیت این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی در حوزه مدیریت کسب و کار است. دستیابی به ظرفیت‌های گسترده و متنوع اینترنت و فضای مجازی تغییرات شگفت‌انگیز و تحولات وسیعی را در حیات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعهٔ بشری پدید آورده است که مانند هر دگرگونی و پدیدهٔ جدیدی می‌تواند دارای دستاوردهای مثبت و یا منفی در زندگی انسان‌هاست و به‌عبارت دیگر چالش‌ها و فرصت‌هایی را به همراه دارد. در این کتاب، بر روی نقاط ضعف و قدرت فضای مجازی و اینترنت تاکید شده و هدف از تدوین کتاب گردآوری اطلاعاتی است که مبین شبره‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است. 

انتشارات دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام

دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام در راستای رسالت خود و به‌منظور کمک به ارتقای علمی و تأمين نيازهای علمی، پژوهشی و تخصصیِ دانشجویان و پژوهشگران مسلمان و توانمندسازی آن‌ها، همچنین كمک به شناخت فرهنگ و تمدن اسلامی در سال ۱۳۸۳ و در مقطع تحصیلات تکمیلی، در قالب یک مرکز دانشگاهی محدود تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به دانشگاهی جامع تبدیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این دانشگاه، در رشته‌های مختلف دانشگاهی میزبان دانشجویان بسیاری از ملیت‌های مختلف بوده است؛ همچنین مفتخر است عضو انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها (وابسته به سازمان یونسکو) باشد و در کنار آموزش، هر ساله میزبان اساتید و پژوهشگران مطالعات شرق‌شناسی برای فرصت‌های مطالعاتی از سراسر جهان است. کتاب حاضر را انتشارات این دانشگاه منتشر کرده است.

خواندن کتاب تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان