دانلود و خرید کتاب روح دونده جیسون رینولدز ترجمه منصوره خمکده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روح دونده اثر جیسون رینولدز

کتاب روح دونده

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روح دونده

کتاب «روح دونده»نوشتۀ جیسون رینولدز و ترجمۀ منصوره خمکده است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. روح دونده رمانی جذاب، هیجان‌انگیز و تأثیرگذار دربارۀ نوجوانی است که برای غلبه بر مشکلاتش دویدن را انتخاب می‌کند. 

درباره کتاب روح دونده

داستان روح دونده از زبان پسری به نام کسل کرنشا، شخصیت اصلی داستان و به شیوۀ اول‌شخص روایت می‌شود. کسل کرنشا نوجوان در آغاز داستان دربارۀ کتاب رکوردهایی که کسی به او داده صحبت می‌کند و مثال‌هایی از آن می‌آورد و بعد شروع به تعریف‌کردن اتفاق ۳ سال پیش زندگی‌اش می‌کند؛ شبی که مادر و پسر مجبور می‌شوند از دست پدری مست که به سمتشان شلیک می‌کرد فرار کنند. همان شب بود که پسر متوجه می‌شود صدای شلیک‌های پدرش که بلندترین صدای شنیده شده در تمام عمرش بود باعث شد پاهایش تندتر حرکت کند. شاید همین فرار بود که منجر به کشف استعدادش در دویدن شد.

برای چه می‌دود، نجات زندگی‌اش یا گریز از آن؟ عنوان فرعی کتاب روح دونده هدف این داستان هیجان‌انگیز را آشکارا بیان می‌کند. روح دونده داستان روایتگر سرگذشت پسری است که به طور اتفاقی عضو تیم دوندگان می‌شود و دلش می‌خواهد سریع‌ترین دوندۀ تیم باشد. کسل کرنشا گذشتۀ سخت و تلخی داشته به همین دلیل تمام تلاشش را می‌کند تا با دویدن به موفقیت و پیشرفت برسد. زبان ساده، صمیمی و لحن طنزی که جیسون رینولدز در کتاب روح دونده استفاده کرده، نظر نوجوانان را به خود جلب می‌کند و اتفاقات هیجان‌انگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی، آن‌ها را به دل داستان می‌کشاند.

فهرست مطالب کتاب روح دونده عبارت است از: «فصل اول: رکوردهای جهانی»، «فصل دوم: رکورد جهانی برای سریع‌ترین مسابقۀ گزینش»، «فصل سوم: رکورد جهانی بیشترین مرافعه»، «فصل چهارم: رکورد جهانی بدترین روز دنیا»، «فصل پنجم: رکورد جهانی بیشترین تعداد فرار در یک روز»، «فصل ششم: رکورد جهانی طولانی‌ترین دواستقامت، بعد از کلی فرار در یک روز»، «فصل هفتم: رکورد جهانی بهترین روز جمعه، بعد از بدترین چهارشنبه و پنجشنبه»، «فصل هشتم: رکورد جهانی بزرگ‌ترین راز»، «فصل نهم: رکورد جهانی برای تمیزکردن کثیف‌ترین ماشین»، «فصل دهم: روز مسابقه»

خواندن کتاب روح دونده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و تمام کسانی که رؤیاهای بزرگی در سر دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روح دونده

«اینجا رو باش! این دوستمون اندرو دال رکورد بادکردن بیشترین بادکنک رو تو جهان زده،‌ تازه اونم با دماغش! آره درسته! نمی‌دونم از کجا فهمیده که این یه استعداد خاص محسوب می‌شه! حتی فکرشم نمی‌تونم بکنم که چه‌قدر آب دماغ تو اون بادکنکاست، ولی خب اینم یه کاره و اندرو توش بهترینه. تازه یه خانم به اسم شارلوت لی هست که رکورد داشتن بیشترین تعداد اردک پلاستیکی دنیا رو داره. حالا خارج از شوخی اینش عجیبه که اصلاً چرا آدم باید حتی یه دونه اردک پلاستیکی داشته باشه، چه برسه به پنج هزار و چهارصد و یکی اردک پلاستیکی! یعنی... بی‌خیال بابا! و اما خودم، خب شاید من رکورددار دونستن تمام رکوردهای جهان باشم، به اضافۀ خوردن بیشترین تخمۀ آفتاب گردون در جهان.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان