دانلود کتاب صوتی خانواده کالدرا با صدای مارال نژاد آذر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خانواده کالدرا اثر گودرون پازوانگ

دانلود و خرید کتاب صوتی خانواده کالدرا

انتشارات:واوخوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خانواده کالدرا

کتاب صوتی خانواده کالدرا اثر گوردون پازوانگ است که در نشر افکار منتشر شده و در واوخوان با صدای مارال نژادآذر صوتی شده است. 

 درباره کتاب صوتی خانواده کالدرا

 این کتاب که مخاطب نوجوان دارد به این موضوع می‌پردازد که چگونه در روند رشد و صنعتی شدن شهرها و کشورها، روستاییان ساکنان شهرهای کوچک مجبور می‌شوند مهاجرت کنند و زندگی و خانه خود را ترک کنند. مهاجرت و تغییر شرایط زندگی و تبدیل آن به زندگی مدرن شهری به این مردم بیچاره نه تنها فرصتی برای همسو شدن با تغییرات نمی‌دهد بلکه بر فقر و فلاکت آنها می‌افزاید.

 این کتاب قصه‌های مردمی از این طبقه را روایت می‌کند. سرخپوستی در شهری بزرگ، می‌توانی خوب جارو کنی، هرگز بازنخواهد گشت، خوزلیتو متولد می‌شود، پدر و مادر خوزلیتو با هم آشنا می‌شوند، مالدراها نمی‌توانند شکایت کنند از جمله داستان‌های این مجموعه‌اند.

شنیدن کتاب خانواده کالدرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه به ویژه داستان‌هایی درباره مهاجرت مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره گوردون پازوانگ

 گودرون پازوانگ در ۱۹۲۸ در بوهمیای شرقی به دنیا آمد. او  همراه خانواده‌اش در زمان جنگ جهانی دوم به اجبار به کشور جمهوری چک مهاجرت کرد و بعدها به آلمان رفت و انجا معلمی پیشه کرد. او سال ها در برخی از کشورهای امریکای جنوبی مثل کلمبیا و شیلی هم تدریس کرد. او پیام‌آور صلح و دوستی برای مردم است و در برخی داستان‌ها و رمان‌هایش از درد و رنج انسان امروزی و دنیایی که در آینده زیر تیغ سلاح‌های اتمی خواهد رفت سخن می‌گوید. او در سال ۱۳۷۸ به تران هم سفر کرد تا در دومین کنفرانس بین المللی کتاب کودک و ادبیات معاصر شرکت کند. او در این مراسم در مورد آخرین اثرش به اسم خدایا به تو یک فرصت دیگر می‌دهم صحبت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان