دانلود و خرید کتاب کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان لارنس ای شاپیرو ترجمه محبوبه رمضان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان اثر لارنس ای شاپیرو

کتاب کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان

معرفی کتاب کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان

کتاب «کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان» نوشتۀ لارنس ای شاپیرو و ترجمۀ محبوبه رمضان زاده است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل مجموعه فعالیت‌های کاربردی است که به والدین و کودکان بیش‌فعال کمک می‌کند. 

درباره کتاب کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان

والدین کودکان بیش‌فعال به دانش و مهارت‌های خاصی نیاز دارند و شاید؛ مانند پدر و مادرهای دیگر نتوانند کارها و فعالیت‌هایی که می‌خواهند را انجام دهند. آن‌ها همچنین بیش از دیگر والدین نگران فرزندانشان هستند و این طبیعی است چرا که معمولاً کودکان بیش‌فعالی در مدرسه و بیرون از خانه باعث دردسر می‌شوند. اگرچه آن‌ها قابلیت‌های علمی بالای سطح متوسط دارند؛ اما مشکلاتی که در مورد هماهنگی و تکمیل کارها ایجاد می‌شود این کودکان را از دیگران عقب می‌اندازد و باعث کم‌آموزی می‌شود. این کودکان همچنین توجه منفی و انتقادها را جذب می‌کنند و در پیداکردن دوست و حفظ دوستی‌هایشان مشکل دارند.

کتاب کنترل بیش‌فعالی و آموزش مهارت‌های هوش هیجانی به کودکان برای کودکان بیش‌فعال و والدینشان بسیار مفید و کمک‌کننده است. این کتاب به کودکان بیش‌فعال کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی، رفتاری و احساسی را در ۴ زمینۀ رفتار، موفقیت در مدرسه، پیشرفت اجتماعی و عزت نفس به دست بیاورند. این مهارت ها از دید بسیاری هوش هیجانی نامیده می‌شود. هوش هیجانی هم مانند بسیاری از مهارت ها مثل خواندن و نوشتن نیاز به آموزش و تمرین دارد.

هدف اصلی کتاب کنترل بیش‌فعالی و آموزش مهارت‌های هوش هیجانی به کودکان این است که مهارت‌های هوش هیجانی را به کودکان آموزش دهد. کودکان با مطالعۀ این کتاب و با خواندن هر فعالیتی که در کتاب گنجانده شده است یاد می‌گیرند یک جنبۀ متفاوت از بیش‌فعالی را مدیریت کنند. فعالیت‌های بخش اول آموزش رفتارهای مناسب برای دوری از دردسر است، فعالیت‌های بخش دوم به کودکان می‌آموزد چگونه در مدرسه رفتار بهتری داشته باشند، بخش سوم دوست پیداکردن را آموزش می‌دهد و در بخش چهارم کودکان یاد می‌گیرند خاص و منحصربه‌فرد باشند. 

خواندن کتاب کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، مشاوران و مربیانی که با کودکان بیش‌فعال سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کنترل بیش فعالی و آموزش مهارت های هوش هیجانی به کودکان

«اکثر کودکان بیش‌فعال با رفتار خود مشکلاتی دارند. در واقع آن‌ها بد نیستند؛ اما رفتارشان با انتظارات معلم و والدینشان متناسب نیست. کودکان بیش‌فعال ممکن است قوانین را نادیده بگیرند و به‌خاطر رعایت‌نکردن آن‌ها دچار دردسر شوند. شاید به یاد نیاورند که هنوز در کلاس نشسته‌اند و یا وقتی صدایشان می‌کنند،‌فراموش کنند که دست خود را بالا ببرند. ممکن است در خانه یا حتی با دوستانشان خیلی بلند صحبت کنند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان