دانلود و خرید کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک ایمان حیدریان فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک اثر ایمان حیدریان فرد

کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک

کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک را ایمان حیدریان فرد نوشته و انتشارات رشد فرهنگ عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب به ارائهٔ مجموعه دستورالعمل‌هایی برای شروع آموزش موسیقی به کودکان می‌پردازد.

درباره کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک

موسیقی برای هر کس از جایگاه و تأثیر متفاوتی برخوردار است و فارغ از جنبه‌های سرگرم‌کننده و لذت‌بخش، یکی از انواع هوش، هوش موسیقایی است. هوشی که به درک هنری فرد عمق و غنا می‌بخشد و توانایی تجزیه و تحلیل قطعات موسیقی و یادگیری آن‌ها را آسوده‌تر و شیرین‌تر می‌کند. از آن‌جایی که ذهن کودکان پویا و خلاق و آمادهٔ فراگیری و امتحان کردن چیزهای جدید است، آموزش موسیقی می‌تواند به افزایش بهره‌وری یادگیری آن‌ها کمک کرده و خود، تبدیل به فرصتی برای ورود حرفه‌ای‌تر به این عرصه باشد. کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک به‌قلم ایمان حیدریان فرد، مجموعه‌ای است از آموزش‌ها و دستورالعمل‌ها برای شروع آموزش موسیقی به کودکان و آماده کردن و سوق دادن آن‌ها به سمت یادگیری جدی‌تر و تخصصی‌تر موسیقی.

خواندن کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مربیان مهدکودک‌ها و مدارس، معلمان موسیقی و والدینی که دغدغهٔ آموزش موسیقی به فرزندان خود را دارند، از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب الفبای آموزش موسیقی کودک

«جلسهٔ اول: صداهای پیرامون ما و سازها

هدف: یادگیرنده پس از پایان این جلسه به صداهای پیرامون خود بیشتر توجه کرده و ساز را تعریف کرده و با انواع آن آشنا خواهد شد.

محیط پیرامون ما مملو از صداهای گوناگون است که ما را احاطه کرده‌اند. صداهایی شامل صدای پرندگان، وسایل نقلیه، افراد پیرامون ما و مواردی مانند این‌ها.

فعالیت: از کودکان بخواهید که لحظه‌ای درنگ کنند و به صداهای اطراف به دقت گوش کنند و بگویند که چه صداهایی را می‌شنوند؟ و سپس صداها را به‌ترتیب نام ببرند.

فعالیت: وقتی کودکان وارد کلاس شدند، ضمن خوش‌آمدگویی شعر زیر را برای آن‌ها آهنگین بخوانید و نام هر یک را موزون بپرسید.

سلام، ای کودک زیبا، خوش آمدی این‌جا، من هستم آزاده، زود بگو اسمت را. کودکان باید نام خود را در پایان شعر به شما بگویند. این شعر برای تک‌تک کودکان خوانده خواهد شد و کودکان خود را معرفی خواهند کرد. ساز عبارت است از وسیله‌ای برای بیان و اجرای موسیقی. سازها بر اساس ملاک‌های مختلف از جمله صدا، شکل، نحوهٔ نواختن و مواردی مانند این‌ها در انواع مختلفی طبقه‌بندی شده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از سازهای کوبه‌ای، زهی، بادی و کلاویه‌ای.

فعالیت: از کودکان بپرسید که به چه سازی علاقه دارند؟

فعالیت: چند ساز و یا صدای آن‌ها را با خود به کلاس ببرید و برای کودکان بنوازید یا پخش کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۵۳۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان