دانلود و خرید کتاب دکوراسیون داخلی امیر اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دکوراسیون داخلی اثر امیر اردلان

کتاب دکوراسیون داخلی

انتشارات:نشر پرتا قلم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی

کتاب دکوراسیون داخلی نوشتهٔ امیر اردلان و حامد مهردادیان است. نشر پرتا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از هنر خلق فضا سخن گفته است.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی

کتاب دکوراسیون داخلی در ۴ فصل نوشته شده است. عنوان این فصل‌ها عبارت است از «تاریخچهٔ دکوراسیون داخلی»، «سبک‌ها در دکوراسیون داخلی»، «قدم‌به‌قدم در پروژهٔ طراحی دکوراسیون داخلی» و «وظایف طراح دکوراسیون داخلی». می‌دانیم که دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم‌ترین عواملی است که تأثیری بسیار بر زیبایی خانه دارد. امیر اردلان و حامد مهردادیان به همین دلیل کتاب حاضر را نوشته‌اند.

خواندن کتاب دکوراسیون داخلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران هنر خلق فضا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی

رنگ یکی از عناصر اصلی در چیدمان منزل به حساب می‌آید و نوع رنگ می‌تواند سبب ایجاد حس آرامش، نشاط، دلبازی یا دلگیری فضا شود؛ برای مثال رنگ قرمز می‌تواند انرژی فضای خانه را متعادل کند. رنگ آبی حس خونسردی و آرامش و آسایش را برای خانه فراهم می‌کند و تنش‌ها و استرس‌ها را کاهش می‌دهد. رنگ سفید سمبل بهداشت، روشنایی، شادابی و طراوت است و با کلیهٔ رنگ‌های دیگر ترکیب جذابی را به نمایش می‌گذارد. رنگ طوسی، نقره‌ای و یا متالیک نیز از رنگ‌های پرکاربرد و روشن دیگر است که به‌صورت ترکیبی با دیگر رنگ‌ها به کار می‌رود. رنگ کرم و طلایی نیز از رنگ‌های پرطرفدار به‌ویژه برای سفارش مبلمان است. رنگ قهوه‌ای و رنگ مشکی نیز از رنگ‌هایی است که به‌صورت ترکیبی با رنگ‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسانی که طرفدار دارک مد هستند استفاده از تم‌های مشکی، خاکستری و قهوه‌ای را ترجیح می‌دهند. کسانی که آموزش دکوراسیون داخلی را گذرانده‌اند می‌توانند باتوجه‌به روحیات و سلیقهٔ آدم‌هایی که می‌خواهند از فضا استفاده کنند بهترین طراحی را داشته باشند. این کار هم شامل بعضی تغییرات جزئی فضا می‌شود و هم شامل رنگ و چیدمان اِلمان‌هایی با کاربردهای متفاوت که قرار است در فضا قرار بگیرند. می‌توان گفت تمامی رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها،‌ موزه‌ها و در یک کلام تمام محیط‌های عمومی، یک طراح دکوراسیون داخلی را برای دلنشین‌ترکردن محیطشان به کار گرفته‌اند. جای دیگری که می‌توان رد پای طراحی دکوراسیون داخلی را مشاهده کرد، فیلم‌ها و نمایشنامه‌ها هستند که فردی با عنوان طراح صحنه تا حدود خیلی زیادی کار طراح‌های دکوراسیون داخلی را انجام می‌دهد. دیوارها تأثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارند؛ زیرا فضای زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. انتخاب طرح و رنگ دیوارها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی می‌باشد که باید در طراحی دکوراسیون به آن توجه شود؛ زیرا در بدو ورود به خانه اولین جایی که به چشم می‌خورد آن‌ها می‌باشند. برای انتخاب طرح و رنگ دیوارها علاوه بر علاقه و سلیقهٔ خود باید به طرح و رنگ سایر وسیله‌ها نیز توجه کنید تا متناسب با آن‌ها باشد. برای این کار شما می‌توانید از افرادی که مهارت کافی در این کار دارند کمک بگیرید. نکتهٔ جالبی که باید دربارهٔ رنگ دیوارها بدانید این مورد می‌باشد که رنگ و طرح آن‌ها می‌تواند منزل را کوچک یا بزرگ نشان دهد. برخی از رنگ‌ها هستند که استفاده از آن باعث بزرگ‌تر دیده‌شدن خانه می‌شوند؛ ازاین‌رو استفاده از آن‌ها برای خانه‌هایی با متراژ کوچک توصیه می‌شود؛ همچنین برخی از طرح‌ها و رنگ‌ها منزل را کوچک‌تر نشان می‌دهند که شما اجازه دارید از این رنگ‌ها برای خانه‌هایی با متراژ زیاد استفاده کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۵۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان