دانلود و خرید کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم امیرمحمد بزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم اثر امیرمحمد بزی

کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم

معرفی کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم

کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم نوشتۀ امیرمحمد بزی و هانیه بزی و مریم ساجدی‌پور و علی قزل سوفلو در انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است. این کتاب، موضوع تکنولوژی آموزشی را بررسی می‌کند و عناصر تأثیرگذار بر آن را توضیح می‌دهد.

درباره کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم

افراد مختلف دربارۀ تکنولوژی آموزشی و معنای آن نظرات مختلفی دارند. دلیل وجود این نظرات مختلف تصورات ذهنی از تکنولوژی آموزشی و نحوۀ ورود آن به نظام آموزشی است. بر این اساس، کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم، به بررسی موضوع تکنولوژی آموزشی و عناصر تأثیرگذار بر آن می‌پردازد. مخاطب هدف این کتاب، معلمان و دانشجویان معلمی است.

کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم در دو بخش تدوین شده است. بخش اول کتاب به مراحلی که تکنولوژی آموزشی طی کرده است می‌پردازد و سپس تاریخچۀ تکنولوژی آموزشی و چگونگی گذر از این مراحل در ایران را بررسی می‌کند؛ چراکه بررسی این موارد لازمۀ فهم بهتر تکنولوژی آموزشی است. پس از بررسی چگونگی ورود تکنولوژی آموزشی به نظام آموزشی کشور، تعریفی از معنا و مفهوم تکنولوژی آموزشی ارائه می‌شود. از آنجا که در تکنولوژی آموزشی، هر موقعیت آموزشی یک موقعیت ارتباطی است، در ادامه به مبحث آموزش، یادگیری و ارتباط پرداخته می‌شود.در بخش دوم کتاب عناصری که بر ماهیت و محتوای تکنولوژی آموزشی اثر گذار هستند بررسی و مطالعه می‌شوند. هدف کتاب این است که مخاطبانش دربارۀ موضوع تکنولوژی آموزشی و مفهوم آن به نظر واحدی برسند و از ارائۀ نظرات گوناگون و گاه نادرست جلوگیری شود.

خواندن کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به معلمان حرفه‌ای و دوستداران نظریه‌های آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مختصری از هر آنچه که باید در خصوص تکنولوژی آموزشی بدانیم

«در هنگام گفتگو با معلمان مدارس و حتی گاهی مدرسان دانشگاه ها، در رابطه با تکنولوژی آموزشی در می یابیم که مفاهیمی که از این رشته در ذهن آنها موجود است بسیار متفاوت می باشد. گروهی تکنولوژی آموزشی را، کار با ابزارهایی مانند انواع پروژکتورها و فیلم می دانند، دستهای دیگر تصورشان از این رشته کاربرد مواد در آموزش است و می‌گویند کاربرد هر ماده ای در آموزش اعم از گچ یا ابزار بسیار ساده معلم ساخته تا پیچیده همه استفاده از تکنولوژی در آموزش است. بعضی دیگر کاربرد روش ها و فنون مختلف تدریس و طراحی درس را تکنولوژی آموزشی می دانند. گروهی نیز تکنولوژی آموزشی را بسان معجزه ای می پندارند که قادر است پاسخگوی مشکلات آموزشی ناشی از فضای کم، تعداد زیاد دانش آموزان، عدم کارآیی معلمان و تعداد کم آنها باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان