دانلود و خرید کتاب من پیش از تو جوجو مویز ترجمه فاطمه بارانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز

کتاب من پیش از تو

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب من پیش از تو

کتاب «من پیش از تو» نوشتۀ جوجو مویز و ترجمۀ فاطمه بارانی است و انتشارات ۳۶۰ درجه آن را منتشر کرده است. جوجو مویز در کتاب معروف من پیش از تو از درد و نجات می‌گوید. من پیش از تو دل‌ها را به امید گرم و چشمان را پر از اشک می‌کند.

درباره کتاب من پیش از تو

من پیش از تو ابتدا با روایت زندگی ویل آغاز می‌شود؛ ویل، مرد جوان، ثروتمند و موفقی است که دائماً به سفر می‌رود و دوستان زیادی دارد. یک روز صبح، در هوای به‌شدت بارانی، ویل از رفتن با موتورش صرف‌نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد به خیابان رفته و با تاکسی به محل کارش برود؛ اما یک تصادف تمام زندگی زیبای او را زیرورو می‌کند. بخش اول رمان به شیوۀ سوم‌شخص روایت می‌شود. اما بخش بعدی راوی اول‌شخص دارد و از زبان دختر جوانی به نام لوییزا روایت می‌شود. لوییزا دختری شاد و سرزنده اما از قشر ضعیف جامعه به‌حساب می‌آید. او دغدغۀ شغل دارد؛ چون به‌تازگی کافه‌ای که در آنجا کار می‌کرده تعطیل شده است. پیشنهاد یک شغل جدید، لوییزا را با ویل که هیچ ربطی به یکدیگر ندارند، آشنا می‌کند.

 من پیش از تو هم یک رمان عاشقانه است و هم داستانی است که به مخاطبانش درس زندگی می‌دهد. رمان من پیش از تو دریچه‌ای نو از زندگی را برای خوانندگان باز می‌کند و دیدشان را نسبت به بسیاری از مسائل تغییر می‌دهد. برخی از مخاطبان رمان من پیش از تو را اثری عامه‌پسند خطاب کرده‌اند؛ اما جوجو مویز تلاش کرده است از طریق یک داستان ساده، خوش‌خوان و عاشقانه به بیان مسائل مهم مثل امید، شجاعت و تلاش در زندگی و مهم‌تر از همه عشق بپردازد.

خواندن کتاب من پیش از تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی، عاشقانه و همچنین طرفداران جوجو مویز پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: سرپناه بارانی، میوهٔ خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی نوعروسان (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقاص (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه‌عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوهٔ یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک‌وتنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشندهٔ ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب من پیش از تو

«ویل به خود آمد و دید که چیزی با سرعت بسیار زیادی در حال آمدن به سمتش است. وقتی متوجه شد که دید در مسیر اتومبیل قرار گرفته است. هیچ راهی هم نبود که بتواند خودش را از آن مخمصه نجات دهد. دستانش را از ترس و شوکی که به او وارد شده بود باز کرد و موبایل بلک‌بری‌اش روی زمین افتاد. صدای زیادی را شنید. صدایی که شاید صدای خودش بود! دستکشی چرمی، ‌صورتی زیر کلاه ایمنی، شوکی به‌مثابه شوک خودش در چشمان مردی دیگر، این‌ها آخرین چیزهایی بود که ویل دید. انفجاری رخ داد. همه چیز از هم پاشید و دیگر چیزی جز نیستی، نبود!»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۵ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۵ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان