دانلود و خرید کتاب آموزش عکاسی با دوربین نگار حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش عکاسی با دوربین اثر نگار حیدری

کتاب آموزش عکاسی با دوربین

نویسنده:نگار حیدری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش عکاسی با دوربین

کتاب آموزش عکاسی با دوربین از نگار حیدری را انتشارات ۳۶۰ درجه منتشر کرده است. این کتاب راهنما و منبع آموزشی عکاسی برای افراد مبتدی است.

درباره کتاب آموزش عکاسی با دوربین

عکاسی فارغ از این‌که فعالیتی لذت‌بخش و موجب ثبت خاطرات برای مدتی طولانی است، یک هنرصنعت است که در شاخه‌های گوناگون و با اهداف متنوعی صورت می‌گیرد مثل عکاسی صنعتی، پرتره، عکاسی از حیات‌وحش و عکاسی خبری. این هنرصنعت با تمام ظرافت‌ها و پیچیدگی‌هایش، آموختنی است و اگر به‌عنوان یک حرفه در نظر گرفته شود، نیاز است تا عکاسانی زبده و متخصص آموزش داده شوند و در کنار تجربه و تمرین از حیث تئوریک نیز مبانی این فن را بیاموزند. کتاب آموزش عکاسی با دوربین به‌قلم نگار حیدری راهنمای جامعی است که به توضیح و معرفی اجزای دوربین، نحوهٔ کار با آن و هر آن‌چه برای شروع این کار لازم است، پرداخته و برای افراد علاقه‌مند و مبتدی منبع مناسبی است.

خواندن کتاب آموزش عکاسی با دوربین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به عکاسی در سطح مبتدی، دانشجویان رشتهٔ عکاسی و هر کسی که به دنبال ارتقای دانش خود در این حوزه است، از مطالعهٔ این کتاب سود خواهد برد.

بخشی از کتاب آموزش عکاسی با دوربین 

«عکاسی یا فتوگرافی ترکیبی از دو کلمهٔ فتو+گرافی می‌باشد. فتو به معنای نور و گرافی به معنای ثبت یا نگارش و فتوگرافی یعنی نورنگاری. درنتیجه عکاسی یعنی نور و بدون نور عکسی وجود نخواهد داشت. عکاسی، دارای سه جنبهٔ علمی، هنری و صنعتی است. چون به‌عنوان یک علم متولد شد. به شکل یک صنعت گسترش پیدا کرد و به‌عنوان یک هنر ثبت شده است. دوربین عکاسی توسط یک نفر احتراع نشد بلکه توسط افراد مختلف به تکامل و شکل امروزی رسید و البته ایدهٔ آن از اتاق تاریک ابن‌هیثم الهام گرفته شد. اتاقی که کاملاً تاریک بود و تنها یک روزنه روی یکی از دیوارها ایجاد شده و منظرهٔ روبرو به‌صورت وارونه روی دیوار روبه‌روی روزنه میفتاد. درابتدا نقاشان برای کشیدن راحت‌تر نقاشی از این اتاق استفاده می‌کردند و بعد به این فکر افتادند که چه‌طور این تصویر را در مدت زمان کم‌تر ثبت کنیم. به همین خاطر مادهٔ حساس‌به‌نور را روی آن دیوار قرار داده و تصویر را ثبت کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان