دانلود و خرید کتاب جریان نفوذ سعدالله جمادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جریان نفوذ اثر سعدالله جمادیان

کتاب جریان نفوذ

انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جریان نفوذ

کتاب جریان نفوذ نوشتهٔ سعدالله جمادیان است. انتشارات میراث ماندگار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد نفاق از منظر دین اسلام است.

درباره کتاب جریان نفوذ

کتاب جریان نفوذ ابتدا موضوع خود را تبیین کرده است و سپس به ارائهٔ توضیحاتی درمورد مفهوم‌شناسی و کلیاتی دربارهٔ سوره‌هایی از قرآن کریم پرداخته است. فصل دوم این کتاب «بررسی جریان‌های نفاق از منظر قرآن» نام دارد که خود از ۴ گفتار جداگانه تشکیل شده است. این کتاب در فصل ۳ عملکرد و ویژگی‌های جریان نفاق خاص را تبیین کرده است و در فصل ۴ نیز درمورد قدرت جریان نفاق در پیش‌برد اهداف سخن گفته است. فصل ۵ «رفتار قرآن کریم و سنت رسول‌الله در معرفی و تقابل این جریان» نام دارد و کتاب در همین فصل به پایان می‌رسد.

خواندن کتاب جریان نفوذ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران موضوع نفاق از منظر دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب جریان نفوذ

«نفاق یکی از صفات ناپسند و رذیله انسانی می باشد که باعث سقوط بسیاری از ارزش‌های انسانی می شود و فرد مبتلا به این صفت را از رحت الهی دور می گرداند. این صفت، گاهی در درون بعضی انسان ها به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف شان بوده و هدفمند به این صفت روی می‌آورند.»

نظرات کاربران

کتابخوار
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

بزرگترین نفوذ تاریخ، جریان س.ق.ی.ف.ه است. آیا نویسنده در این باره سخنی گفته است؟ اگر نه، کتاب نیازمند ویرایش محتوایی دوباره است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان