دانلود و خرید کتاب آدا گات و هراسی شدید کریس ریدل ترجمه پارسا مهین پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدا گات و هراسی شدید اثر کریس ریدل

کتاب آدا گات و هراسی شدید

نویسنده:کریس ریدل
ویراستار:پژمان واسعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آدا گات و هراسی شدید

کتاب آدا گات و هراسی شدید نوشتۀ کریس ریدل با ترجمۀ پارسا مهین‌پور و ویرایش پژمان واسعی در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، جلد سوم از مجموعه داستان آدا گات و مناسب برای کودکان بالای ۱۰ سال است. آدا تنها دختر لرد گات، شاعر و دوچرخه‌سوار مشهور انگلستان است. لرد گات قرار است در کاخ گستلی گورم جشنوارۀ ادبی نمایش سگ‌ها برگزار کند. مشهورترین نویسندگان دنیا به‌همراه سگ‌هایشان در این نمایش شرکت می‌کنند. اما اتفاق‌های عجیب و مرموزی در این نمایش می‌افتد و آدا فرصت کمی دارد که بفهمد چه خبر است و راز این معما را کشف کند.

درباره کتاب آدا گات و هراسی شدید

کتاب آدا گات و هراسی شدید، جلد سوم از مجموعه داستان آدا گات است. این کتاب در دسته‌بندی‌ داستان‌های کودک قرار دارد و مناسب برای کودکان بالای ۱۰ سال است. این کتاب همراه با نقاشی‌های سیاه‌وسفید و به سبک داستان‌های گوتیک است. آدا تنها دختر لرد گات، شاعر و دوچرخه‌سوار مشهور انگلستان است. لرد گات به لندن رفته است تا در آنجا سخنرانی کند. قرار است کریسمس برگردد. کریسمس معمولاً در کاخ گستلی گورم برگزار می‌شود. آدا هم قرار است تا زمانی که پدرش برمی‌گردد کتاب او را بخواند. آدا در یک اطلاعیه می‌خواند که قرار است پدرش، لرد گات در کاخ گستلی گورم جشنوارۀ ادبی نمایش سگ‌ها برگزار کند. مشهورترین نویسندگان دنیا به کاخی گستلی‌گورم می‌آیند تا در این جشنوارۀ ادبی عجیب و غریب شرکت کنند.

نکتۀ جالب داستان آدا گات و هراسی شدید استفاده از نام نویسندگان معروف در این کتاب در نقش شخصیت‌های مختلف است. این نویسندگان به‌همراه سگ‌هایشان قرار است در نمایش هم شرکت کنند.

در روز نمایش، مردم از دور و نزدیک به سالن گستلی گورم هجوم می آورند تا در نمایش سگ ادبی لرد گات شرکت کنند. داوران سر جای خود نشسته‌اند و شرکت‌کنندگان همگی آمادۀ برنده شدن هستند؛ اما در این میان، ماجراهای حیرت‌انگیزی پیش می‌آید. چیز عجیبی در گستلی گورم در حال رخ دادن است. رد پاهای مرموز، زوزه در شب و برخی کفش‌های مشکوک جویده‌شده. آدا فقط تا شبی که ماه در آسمان کامل می‌شود، فرصت دارد راز این معما را کشف کند. آیا آدا و دوستانش می‌توانند بفهمند چه خبر است؟

خواندن کتاب آدا گات و هراسی شدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کودک و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۵۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان