دانلود و خرید کتاب در اینترنت خواندم تونی بازئو ترجمه فرمهر منجزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در اینترنت خواندم اثر تونی بازئو

کتاب در اینترنت خواندم

معرفی کتاب در اینترنت خواندم

کتاب الکترونیکی «در اینترنت خواندم» نوشتهٔ تونی بازئو با ترجمهٔ فرمهر منجزی در انتشارات میچکا چاپ شده است. کتاب در اینترنت خواندم نمی‌خواهد بگوید که فضایی مجازی بد است و فقط کتاب خوب است یا حتی برعکس بلکه می‌خواهد بگوید که هرکدام خصوصیات خاص خودشان را دارند. خیلی چیزها را نمی‌شود در کتاب‌ها دید و باید خواه‌ناخواه سراغ فضای مجازی رفت اما اینکه چگونه با آن برخورد کنیم مهم است.

درباره کتاب در اینترنت خواندم

اولین چیزی که در روز اول مدرسه نظر هانتر را جلب کرد؛ این نوشته بود:

واقعیت یا شایعه

بعد هم خانم اسکوروپسکی کتابدار خیلی جدی وارد کلاس شد و یک بغل کتاب را روی صندلی آقا دیکینسون گذاشت. هانتر سؤال کرد: «چه خبر شده است؟»

خانم کتابدار هم خیلی سریع جواب داد:

– این پژوهش مخصوص جست‌وجوگر خوبی مثل توست هانتر.

قبل از این‌که هانتر بتواند حتی بگوید جست‌وجوگر، کارمن وارد کلاس شد. او لقمه نیم‌خورده‌ی صبحانه‌اش را روی زمین انداخت و سریع برداشت و یک گاز دیگر زد. هانتر گفت: «آی ی ی، چندش»

کارمن هم گفت: «هانتر هریس، قانون پنج ثانیه را یادت باشد. پنج ثانیه طول می‌کشد تا باکتری‌ها چیزی را آلوده کنند.»

آیا این حرف کارمن درست بود؟ او گفت که این نکته را در اینترنت خواندم. درصورتی‌که هانتر هیچ اعتمادی به اینترنت نداشت. تا این‌که آقای دیکینسون درس را شروع کرد بعد هم از بچه‌ها سؤال کرد که چه چیزهای درباره افراد مشهور می‌دانند. هرکسی چیزی گفت و کارمن هم گفت که بتهوون از کودکی ناشنوا بوده است. هانتر در این مورد هم با کارمن اختلاف‌نظر داشت.

در ادامه‌ داستان در اینترنت خواندم می‌خوانیم هانتر چگونه با جست‌وجو و مطالعه درستی یا نادرستی حرف‌های کارمن را ثابت کرد. اما موضوع داستان فقط این نیست. در واقع قرار است خواننده بداند آیا می‌شود به مطالب اینترنت اعتماد کرد؟ در مورد کتاب‌ها چی؟ فضای مجازی درست می‌گوید یا کتاب‌ها؟

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و مهم‌تر از همه دسترسی عموم مردم ازجمله کودکان و نوجوان به آن، این مباحث بسیار مهم و قابل تأمل شده است. تا چه اندازه می‌توان به اینترنت یا آن‌طور که در ایران گفته می‌شود به فضای مجازی اعتماد کرد؟

آیا این درست است که آنچه در فضای مجازی منتشر می‌شود بیشتر شایعه است و با حقیقت ارتباطی ندارد؟ چگونه می‌شود مطالب اینترنت و حتی کتاب‌ها را ارزیابی کرد؟ مهم‌تر از همه‌ این‌که وقتی کودکان باخبرها یا شایعات دنیایی مجازی روبرو می‌شوند چه باید بکنند. کتاب در اینترنت خواندم روش جالبی برای برسی این موضوع در نظر گرفته و آن را از طریق داستانی جذاب ارائه کرده است. از همان ابتدا در داستان، ما دو شخصیت داریم؛ یکی اعتماد چندانی به اینترنت ندارد و دیگری که هر چه را از فضایی مجازی می‌شنود دربست قبول می‌کند. این دو در پایان کتاب به درک بهتری ازآنچه تابه‌حال فکر می‌کرده‌اند می‌رسند.

کتاب در اینترنت خواندم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان و نوجوانان و پدر و مادرهایی که نگران استفادهٔ فرزندانشان از اینترنت و فضای مجازی هستند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۷۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان