دانلود و خرید کتاب پرستاری درمانی جولی کیوبلبک ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پرستاری درمانی

کتاب «پرستاری درمانی» نوشتۀ جولی کیوبلبک و ویکتوریا اکانر، ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است. کتاب پرستاری درمانی برای کسانی است که از پدر، مادر یا عزیزی پرستاری می‌کنند.

درباره کتاب پرستاری درمانی

پرستاری از دیگران عملی از روی انسانیت و نشئت‌گرفته از احساس مسئولیت نسبت به هم نوع است، کاری قابل‌ستایش و مستحق پاداش که هرکسی سراغ آن نمی‌رود. در کنار ارزش و مقامی که فرد پرستار و کاری که انجام می‌دهد دارد، پرستاری می‌تواند به کاری خسته‌کننده و نفس‌گیر تبدیل شود. فرد پرستار چه کسی که به‌صورت داوطلب از والدین و عزیزانش پرستاری می‌کند و چه کسی که به‌عنوان پرستار حرفه‌ای فعالیت می‌کند، امکان دارد که در میان مشغله‌ها خود را فراموش کند اما نکتۀ مهم این است که اگر کسی می‌خواهد به طور کارآمد و مؤثر از فردی پرستاری کند ابتدا باید از خودش مراقبت کند.

کتاب پرستاری درمانی به کسانی که به این کار مشغول هستند کمک می‌کند تعادل را در زندگی‌شان حفظ کنند؛ تعادل میان انجام‌وظیفه و سلامت زندگی.جولی کیوبلبک و ویکتوریا اکانر در این کتاب از افراد پرستار می‌خواهند که به نیازها و محدودیت‌های خودشان توجه کنند و آن‌ها را در برنامه‌ریزی زندگی در نظر بگیرند. آن‌ها همچنین به پرستاران آموزش می‌دهند که باید خود را تقویت کرده و در صورت نیاز درخواست کمک کنند و دعا بخوانند. پرستاران با خواندن کتاب پرستاری درمانی یاد می‌گیرند که اگر با خودشان رفتاری از روی مهربانی و عشق داشته باشند، قادر خواهند بود که تواناتر و کارآمدتر با دیگران نیز همین عشق و محبت را داشته باشند.

کتاب پرستاری درمانی همچنین راهکارهایی به خوانندگان ارائه می‌دهد که پرستاری را به تجربه‌ای عمیق‌تر و غنی‌تر تبدیل کنند. این کتاب با تصاویر جالب و زیبایش به خواننده احساس مثبت و خوبی منتقل می‌کند و در هر صفحه از طریق جملات کوتاه، روان و زیبا به او یادآوری می‌کند که توجه و کمک به دیگران چقدر باارزش است و تفاوتی آشکار در جهان ایجاد می‌کند. 

خواندن کتاب پرستاری درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌سناسی و خودیاری و همچنین به کسانی که مشغول پرستاری از عزیزشان هستند پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب پرستاری درمانی

«کامل زندگی‌کردن هم مراقبت از خود را شامل می‌شود و هم مراقبت از دیگران. نگه‌داشتن این دو در حالت تعادل، سفرت را در جادۀ زندگی پربار و باارزش می‌سازد.

پرستاری‌کردن مقدس است. حواست باشد که این کارهایت دعا و نیایش عملی است.

قدر موهبت پرستاری‌کردن را بدان. پرستاری از دیگران فرصتی است برای بالابردن استقامت، صبر، دلسوزی و فهم قدرت بی‌حدوحصر عشق.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان