دانلود و خرید کتاب اژدهای خانم کتابدار تونی بازئو ترجمه فرمهر منجزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اژدهای خانم کتابدار اثر تونی بازئو

کتاب اژدهای خانم کتابدار

معرفی کتاب اژدهای خانم کتابدار

کتاب الکترونیکی «اژدهای خانم کتابدار» نوشتهٔ تونی بازئو با ترجمهٔ فرمهر منجزی در انتشارات میچکا چاپ شده است. این کتاب در قالب داستانی که دربارهٔ یک مسابقهٔ کتابخوانی است، به موضوعاتی مانند دوستی، مشارکت و لزوم داشتن انگیزه برای انجام کارها می‌پردازد.

درباره کتاب اژدهای خانم کتابدار

خانم کتابدار این بار با نقشه‌ٔ جدیدی وارد مدرسه شد. او لباس اژدهایی پوشید و توی مدرسه حرکت کرد. بعد هم به رسم چینی‌ها توماری بلندی را به دست مدیر مدرسه داد. در این تومار مسابقه‌ٔ «با هیجان بخوان» را اعلام کرده بود.

درواقع در تومار بچه‌ها را به رقابت خواندن دعوت کرده بود و هر کلاسی که دانش‌آموزانش بیشترین امتیاز را از طریق کتاب‌خواندن به دست می‌آورد، می‌توانستند در روز جشن همراه معلمشان لباس اژدهایی بپوشند. معلم کله‌ٔ اژدها را می‌پوشید و بچه‌ها داخل بدن آن می‌شدند و هر کدام یک قسمت از بدن اژدها را به حرکت در‌می‌آورند.

برای این مسابقه ۶ ماه فرصت داشتند. درواقع هر ۳۰ دقیقه خواندن، یک امتیاز اژدهایی به حساب می‌آمد.

اینجا بود که رقابت اصلی در کلاس چهارم بین کارمن و پتی‌لو شروع شد. کارمن در کلاس اعلام کرد که او نفر اول می‌شود اما پتی‌لو هم امیدوار بود اول شود. برای همین کتاب خواندن را شروع کرد. او روزی ۲ ساعت کتاب می‌خواند. در وقت مسواک‌زدن، در وقت غذا‌خوردن و خلاصه هر وقت که فرصتی بود. حتی بعداً سراغ کتاب‌های صوتی هم رفت می‌خواست بیشتر از این‌ها کتاب بخواند اما مامانش به او گفت که ورزش هم به‌اندازه‌ٔ کتاب خواندن مهم است.

اگر کسی چند سؤال مهم مثل این سؤالات داشته باشد چه جوابی باید داد؟

۱- آیا رقابت برای خواندن کتاب خوب است؟

۲- چگونه باید کتاب خواند؟ آیا می‌شود تمام‌وقت کتاب خواند؟

۳- انواع و اقسام کتاب‌ها کدام است؟

کتاب اژدهای خانم کتابدار به سؤالاتی از نوع بالا، جواب‌های خوبی می‌دهد. و البته این جواب‌ها از طریق داستانی جذاب داده می‌شود. داستان رقابت دو دانش‌آموز که به صورت زیرپوستی وغیرمستقیم خواننده را راهنمایی می‌کند.

اما وقتی به پایان کتاب اژدهای خانم کتابدار می‌رسیم متوجه‌ نکته‌ٔ خیلی خیلی مهمی می‌شویم. اینکه هرچند کتاب‌خوانی خیلی خوب است و هر چه بیشتر کتاب بخوانی دانایی است و فهمت از زندگی بهتر می‌شود؛ اما بهترین کار این‌ است که دیگران را هم در کتاب‌خواندن مشارکت بدهی مخصوصاً کسانی را که به هر دلیلی قادر به خواندن کتاب نیستند.

کتاب اژدهای خانم کتابدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۶۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان