دانلود و خرید کتاب کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد تونی بازئو ترجمه فرمهر منجزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد اثر تونی بازئو

کتاب کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد

معرفی کتاب کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد

کتاب الکترونیکی «کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد» نوشتهٔ تونی بازئو با ترجمهٔ فرمهر منجزی در انتشارات میچکا چاپ شده است. کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد داستانی جذاب و معمایی را درباره‌ٔ گروهی از دوستان نوجوان به نام «فور-اس» روایت می‌کند که تلاش می‌کنند تا رازهای یک کتاب‌خانهٔ قدیمی را کشف کنند.

درباره کتاب کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد

کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی‌دهد داستان گروهی از ۴ دوست است که به دلیل رفتارهای عجیب و مرموز یک کتابدار در کتاب‌خانه‌ٔ محله‌شان، تصمیم می‌گیرند به جست‌وجوی حقیقت بپردازند. این کتاب با نگاهی سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده، به مسائل و چالش‌های نوجوانان می‌پردازد و به آن‌ها یاد می‌دهد که چگونه می‌توانند به‌صورت گروهی به حل مسائل و رسیدن به اهدافشان بپردازند.

در این کتاب، تونی بوزئو با استفاده از نثر ساده و جذاب خود، به توصیف شخصیت‌های اصلی و ماجراهایشان می‌پردازد. شخصیت‌های اصلی داستان که شامل ۴ نوجوان با نام‌های جسی، ریک، یاسمین و جین هستند، هر کدام ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند که باعث می‌شود تعاملات آن‌ها با یکدیگر و با محیط اطرافشان بسیار جالب و آموزنده باشد.

داستان از جایی شروع می‌شود که گروه ۴نفره متوجه می‌شود که کتابدار کتاب‌خانه اطلاعات زیادی را از آن‌ها مخفی کرده است و این باعث می‌شود که آن‌ها به فکر پیداکردن رازهای پنهان کتاب‌خانه بیفتند. هر فصل از کتاب به شکلی جذاب و معماگونه به پیشبرد داستان کمک می‌کند و خواننده را به دنبال‌کردن این ماجراها ترغیب می‌کند.

این کتاب به خوبی به مسائل مهمی مانند دوستی، کار گروهی و جست‌وجوی حقیقت می‌پردازد و به نوجوانان این پیام را می‌دهد که با همکاری و استقامت می‌توانند به هدف‌هایشان برسند. همچنین، کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد می‌تواند به نوجوانان کمک کند تا با مسائلی از قبیل بررسی شواهد، تفکر منطقی و حل معما آشنا شوند.

کتاب کتابدارمان چیزی به ما یاد نمی دهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانانی که به داستان‌های هیجان‌انگیز و طنز و معمایی علاقه دارند، مناسب است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۹۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان