دانلود و خرید کتاب آدا گات و روح موش کریس ریدل ترجمه پارسا مهین پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدا گات و روح موش اثر کریس ریدل

کتاب آدا گات و روح موش

نویسنده:کریس ریدل
ویراستار:پژمان واسعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آدا گات و روح موش

کتاب آدا گات و روح موش نوشتۀ کریس ریدل با ترجمۀ پارسا مهین‌پور و ویرایش پژمان واسعی در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و فانتزی، جلد اول از مجموعه داستان آدا گات و مناسب برای کودکان بالای ۱۰ سال است. آدا تنها فرزند لرد گات، شاعر و دوچرخه‌سوار مشهور است که در کاخ گستلی روم زندگی می کند. آدا در این کاخ عجیب تنهاست تا اینکه با روح موشی مواجه می‌شود که او را به‌دنبال ماجراهای تازه می‌کشاند.

درباره کتاب آدا گات و روح موش

کتاب آدا گات و روح موش، جلد اول از مجموعه داستان آدا گات است. این کتاب در دسته‌بندی داستان‌های کودک قرار دارد و مناسب برای کودکان بالای ۱۰ سال است. مجموعه داستان آدا گات، همراه با نقاشی‌های سیاه‌وسفید و به سبک داستان‌های گوتیک است.

آدا تنها فرزند لرد گات، شاعر و دوچرخه‌سوار مشهور است که در کاخ گستلی روم زندگی می‌کند. مادر آدا بندباز معروفی بود که طی حادثه‌ای جانش را از دست داد. از آن به بعد، پدر آدا یعنی لرد گات تنها زندگی می‌کند و تقریباً در را به روی همه بسته است. او با دخترش آدا هم خیلی کم دیدار می‌کند . لرد گات هر وقت که مشغول نوشتن نیست سوار بر دوچرخۀ زین اسبی‌اش، پگاسوس می‌شود و در حیاط کاخ به‌سمت تزیینات باغ تیراندازی می‌کند. آدا بسیار شبیه مادرش است و این لرد گات را اندوهگین می‌کند؛ برای همین تنها یک بار در هفته با او چای می‌نوشید. لرد گات معتقد است کودکان باید شنیده شوند نه اینکه دیده شوند؛ بنابراین آدا باید چکمه‌های زمخت صدادار بپوشد تا وقتی راه می‌رود پدرش صدای آمدنش را بشنود و به اتاق کارش پناه ببرد. در چنین وضعیتی، آدا هم مثل پدرش تنها است.

کاخ گستلی گورم، محل زندگی آن‌ها، خیلی بزرگ و قدیمی است و به‌همین دلیل به محل زندگی ارواح مختلف تبدیل شده است. آدا علاوه بر پدرش، با تعدادی خدمتکار و حداقل نیمی از ارواح زندگی می‌کند. او هیچ دوستی ندارد تا رازهای عجیب خانه را با هم کشف کنند. یک شب آدا با موشی روبه‌رو شد که خود را روح می‌دانست. او در تله افتاده بود و از آدا می‌خواست تله را جمع کند. اسم این موش ایسما است. آدا با قبول این کار، وارد ماجراجویی عجیب و غریبی می‌شود. روح موشی که به‌دنبال آدا آمده است، مانند نخ تسبیحی، همۀ ماجراها و شخصیت‌ها را به هم ربط می‌دهد و هربار که سرو کله‌اش پیدا می‌شود، آدا را دنبال ماجرای تازه‌ای می‌کشاند.

بعد از ماجرای آشنایی آدا با روح موش، دو شخصیت به نام‌های ویلیام و امیلی وارد داستان آدا گات و روح موش می‌شوند. آن‌ها دوستان آدا هستند و با همکاری یکدیگر قرار است نقشه‌های زیادی را کشف کنند.

خواندن کتاب آدا گات و روح موش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک، فانتزی و ماجراجویی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۵۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان