دانلود و خرید کتاب سردترین روز در باغ وحش آلن راسبریجر ترجمه فرمهر منجزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سردترین روز در باغ وحش اثر آلن راسبریجر

کتاب سردترین روز در باغ وحش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سردترین روز در باغ وحش

کتاب سردترین روز در باغ وحش نوشتهٔ آلن راسبریجر و ترجمهٔ فرمهر منجزی است. انتشارات میچکا این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب سردترین روز در باغ وحش

کتاب سردترین روز در باغ وحش حاوی مجموعه‌ داستان‌های طنز و خنده‌دار و درعین‌حال با معناست. در این داستان‌ها حیوانات شخصیت‌های اصلی داستان را شکل‌ می‌دهند. نویسنده اهداف خاصی را در شکل داستان‌سرایی دنبال می‌کرده که عبارت‌اند از

  • نویسنده کوشیده یک داستانی سرگرم کنند و جذاب برای کودکان بنویسند داستانی که وقتی کودکان آن را می‌خوانند علاوه بر این‌که می‌خندند باشخصیت‌های بامزه هم آشنا شوند. شخصیت‌هایی که برخی انسان‌ها هستند و بعضی هم حیوان.
  • نویسنده سعی کرده به کودکان نشان دهد، اگر کسی بدون فکر کاری را انجام دهد دچار چه دردسری می‌شود. درست مثل بردن حیوانات توسط کارمندان باغ‌وحش به خانه. آن‌ها وقت بردن حیوانات یک‌لحظه هم به مشکلی که ممکن بود برایشان پیش بیاید فکر نکردند. مثلاً کسی که فیل را به خانه برد قبل از بردن باید فکر می‌کرد کجا می‌تواند آن حیوان بزرگ را جا بدهد.

خواندن کتاب سردترین روز در باغ وحش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سردترین روز در باغ وحش

«دریکی از سردترین روزهای هفته دستگاه گرمایش باغ‌وحش میلتون میدو از کار افتاد. تعمیرکاری که برای تعمیر دستگاه آمده بود، بعد از بررسی، علت خرابی را متوجه شد. اشکال از یک خار کوچک بود. خار کوچکی که دو قسمت دستگاه را به هم وصل می‌کرد.

هرچند اشکال کوچکی به نظر می‌رسید اما مشکل بزرگ آنجا بود که بعدازظهر جمعه بود و تا دوشنبه همه‌جا تعطیل و خار به آن کوچکی را نمی‌شد به‌راحتی پیدا کرد و خرید.

اما با حیواناتی که از همین‌الان متوجه سردی محل نگهداری‌شان شده بودند چه باید کرد؟ دندان‌های شیر تیلیک‌تیلیک به هم می‌خوردند. پنگوئن‌ها بال‌هایش را بازکرده و بالا و پایین می‌پریدند، تا شاید گرم شوند. مار بزرگِ سیلانی خودش را به دور پایه چراغ پیچیده بود تا به حباب گرم آن نزدیک‌تر باشد.

خلاصه این‌که حیوانی نبود که در سردترین روز و از سرما در عذاب نباشد. آقای پیکلز که رئیس باغ‌وحش بود دنبال راه‌حلی گشت. ناگهان فکری به ذهنش رسید. چطور است مسئولین نگهداری از حیوانات هر حیوانی را با خودش به خانه ببرد. اما این کار ساده‌ای نبود. با این‌حال آن‌ها قبول کردند و در خانه هرکس کلی دردسر و ماجرا برای مسئولین نگهداری و حیوانات به وجود آمد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان