دانلود و خرید کتاب رازهای یک ذهن میلیونر تی. هارو اکر ترجمه بهاره فغانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای یک ذهن میلیونر اثر تی. هارو اکر

کتاب رازهای یک ذهن میلیونر

معرفی کتاب رازهای یک ذهن میلیونر

کتاب رازهای یک ذهن میلیونر نوشتۀ تی هارو اکر و ترجمۀ بهاره فغانی است. انتشارات سروش دانش این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب رازهای یک ذهن میلیونر

با مطالعهٔ کتاب رازهای یک ذهن میلیونر درک خواهید کرد که ریشۀ موفقیت یک زندگی متوسط یا داشتن شکست مالی و تغییر به‌سمت وضعیت مطلوب‌تر چگونه خواهد بود. در دوران کودکی نقشۀ مالی بزرگسالی را شکل می‌دهند و چگونگی تأثیرگذاری و آسیب‌زنندگی را می‌گویند. اعلان‌های نیرومندی را تجربه خواهید کرد که کمک می‌کنند تا روش‌های فکری آسیب‌زنندهٔ خود را با فایل‌های ذهنی ثروت جایگزین کنید تا مانند افراد ثروتمند فکر کرده و موفق شوید؛ همچنین چند راهکار و راهبرد گام‌به‌گام برای افزایش درآمد و ثروت خود می‌آموزید. بخش اول این کتاب توضیح می‌دهد که وقتی بحث پول به میان می‌آید، پیش‌زمینه‌های ذهنی و عملکردهای شرطی هر یک از ما چیست؛ همچنین این کتاب طرح کلی چهار استراتژی کلیدی را ارائه داده است که نقشهٔ پولی ذهن ما را ویرایش می‌کند. در بخش دوم تفاوت‌های بین روش‌های فکری افراد ثروتمند طبقهٔ متوسط و افراد فقیر بررسی شده و هفده روش رفتاری و عملی ارائه شده است که به تغییرات دائمی در زندگی مالی شما منجر می‌شود و همچنین از بین هزاران نامه و ایمیلی که از شرکت‌کنندگان در سمینار فشردهٔ ذهن میلیونر به نتایج فوق‌العاده‌ای در زندگی خود رسیده‌اند، به چند نمونه اشاره شده است.

خواندن کتاب رازهای یک ذهن میلیونر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد ثروت و مسائل مالی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای یک ذهن میلیونر

«ما در دنیای دوگانه‌ای زندگی می‌کنیم بالا و پایین نور و تاریکی گرم و سرد درون و بیرون سریع و آهسته راست و چپ اینها تنها مثال‌های اندکی از هزاران قطب متضاد موجود در دنیا هستند برای اینکه یک قطب وجود داشته باشد، وجود قطب دیگر ضروری است. آیا سمت راست می‌تواند بدون سمت چپ وجود داشته باشد؟ هرگز در نتیجه همان طور که پول دارای گروهی از قوانین بیرونی، است باید قوانین درونی خاصی نیز برای آن وجود داشته باشد. قوانین بیرونی شامل چیزهایی مانند دانش و آگاهی تجاری مدیریت پول و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری هستند این قوانین ضروری‌اند اما بازی درونی نیز به همان اندازه اهمیت دارد برای روشن‌شدن این مسئله می‌توان یک نجار و ابزارهایش را مثال زد داشتن ابزارهای عالی ضروری است؛ اما مهم‌تر از آن این است که نجار خبره باشد و بتواند بامهارت از آن ابزارها استفاده کند. من همیشه می‌گویم این کافی نیست که در زمان مناسب در مکان مناسب قرار داشته باشید. شما باید فرد مناسبی باشید که در زمان مناسب در مکان مناسب قرار دارد. خب شما چه کسی هستید؟ چطور فکر می‌کنید؟ به چه چیزهایی اعتقاد دارید؟ عادت‌ها و گرایش‌های شما کدام‌اند؟ درباره خودتان چه احساسی دارید؟ اعتمادبه‌نفس شما چقـدر است؟ با دیگران چقدر خوب ارتباط برقرار می‌کنید؟ چقدر به دیگران اعتماد دارید؟ آیا واقعاً احساس می‌کنید که لیاقت ثروت را دارید؟ توانایی شما برای عملکرد در هنگام ترسیدن در هنگام نگرانی و در شرایط دشوار و ناراحت‌کننده چگونه است؟ آیا می‌توانید وقتی که انرژی و حوصله ندارید کارکنید؟

حقیقت این است که شخصیت شما تفکر شما و اعتقادات شما یک بخش حیاتی در تعیین سطح موفقیت شما هستند.

یکی از نویسندگان موردعلاقه‌ام استوارت وایلد این مسئله را به این صورت بیان می‌کند کلید موفقیت بالابردن سطح انرژی خودتان است وقتی که این کار را انجام دهید مردم به‌صورت طبیعی جذب شما می‌شوند و زمانی که این کار را کردند، صورت‌حسابشان را بنویسید.

چرا نقشه پول شما مهم است؟

 آیا در مورد افرادی که ناگهان از نظر مالی شکست خوردند شنیده‌اید؟ توجه کرده‌اید که چطور برخی از مردم پول‌های زیادی که داشته‌اند را ازدست‌داده‌اند یا موقعیت‌هایی داشته که در ابتدا عالی بوده؛ اما به‌مرور از بین رفته‌اند؟ حالا دلیل اصلی آن را می‌دانید برای کسی که از بیرون نگاه می‌کند به نظر می‌رسد که این یک بدشانسی یکی از نتایج شرایط نامساعد اقتصادی یک شریک بد و یا مواردی مانند این‌هاست. از درون اما مسئله چیز دیگری است به همین دلیل، است اگر وقتی از نظر درونی آمادگی این را نداشته باشید که به پول زیادی دست پیدا کنید به‌احتمال زیاد این ثروت عمر چندانی نخواهد داشت و آن را از دست خواهید داد. اکثریت مردم آمادگی و ظرفیت درونی لازم برای ایجاد و نگهداری حجم‌های بزرگی از پول و چالش‌های فزاینده‌ای که در اثر رسیدن به پول و موفقیت ایجاد می‌شوند را ندارند و این دوستان من دلیل اصلی ثروتمند نبودن آنهاست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۷۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان