دانلود و خرید کتاب معمای استعداد حمیدرضا موحدی منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معمای استعداد اثر حمیدرضا موحدی منش

کتاب معمای استعداد

معرفی کتاب معمای استعداد

کتاب معمای استعداد نوشتهٔ حمیدرضا موحدی منش است. نشر ویراست این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی که شما را با درمورد استعداد و معنای آن آشنا می‌کند.

درباره کتاب معمای استعداد

کتاب معمای استعداد چهار فصل دارد. این کتاب ابتدا استعداد و استعدادیابی را تعریف کرده و سپس درمورد  استعدادیابی کودکان، استعدادیابی بزرگسالان و استعداد شغلی سخن گفته است. نویسندهٔ این کتاب، عضو هئیت‌مدیرهٔ مؤسسهٔ فرهنگی و هنری «نقطهٔ اوج» است. حمیدرضا موحدی منش گفته است که گاه یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها، ارتباط با کسانی است که طرز تفکرشان با ما تفاوت دارد. این مطلب می‌تواند در دو راستا ایجاد چالش کند؛ یکی درک اینکه مخاطب سعی دارد چه پیامی را به ما منتقل کند و دیگر اینکه خود ما می‌خواهیم چه پیامی را به مخاطب منتقل کنیم. این نویسنده معتقد است که اگر ساختار استعدادهای درونی خودمان را بشناسیم و استعدادهای دیگران را هم تشخیص بدهیم، فرصت مناسبی خواهیم یافت تا از هر شرایطی نهایت استفاده را ببریم. با او همراه شوید.

خواندن کتاب معمای استعداد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد استعداد و معنای آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معمای استعداد

«قبلاً توضیح دادیم که استعداد یابی و شناخت استعدادها چقدر می‌تواند در رشد موفقیت و رضایت انسان‌ها نقش داشته باشد همانطور که اشاره کردیم که بنیاد جانسون اوکانر یکی از بزرگترین و معتبرترین بنیادها در این زمینه در جهان است که طی چندین دهه فعالیت تجربیات ارزشمندی در این حوزه کسب و ارائه کرده است.

در سلسله مراتب استعدادیابی می‌خواهیم دوباره به استعدادهای خودمان فکر کنیم و استعدادهای فرزندانمان را بیشتر و دقیق‌تر مورد توجه قرار دهیم با این روش شاید بتوانیم به بهبود کیفیت زندگی خودمان و اطرافیانمان کمک بیشتری کنیم.

آیا دختران نوجوان را دیده‌ای که به جای عروسک بازی و پوشاندن لباس‌های تازه بر تن عروس کشان دنبال ساختن یک چوب لباسی خوب و حسابی برای عروسکشان هستند؟ یا اینکه برای او با پارچه چوب پلاستیک یا هر چیز دیگری خانه می‌سازند؟

آیا بچه‌هایی را دیده‌اید که به جای بازی با لگوهای پراکنده با آنها اجسام عجیب می‌سازند؟ از یک تفنگ تا یک خانه بزرگ؟

یا کودکی را که به جای دیدن کارتون با دقت و علاقه به گزارش مستند یک جراحی توجه کند؟

یا همان کسانی که ما می‌گوییم علاقه فنی دارند، منظورمان این است که اگر ساعت یا رادیو یا کامپیوتر کهنه را پیدا کند همه قطعات آن را باز می‌کند و روی زمین می‌ریزد و با علاقه آنها را بررسی می‌کند.

آیا شما هم جزو کسانی هستید که یکی از مهارت‌های مورد ادعای شما جمع کردن بسیار حرفه‌ای و مرتب چمدان است؟ مدعی هستید که می‌توانید بیشتر از سایرین وسایل مختلف را در یک چمدان جا بدهید؟

در سنین کودکی و نوجوانی کسانی که استعداد خوبی در درک ساختارها دارند از جدا کردن قطعات و متصل کردن دوباره آن‌ها لذت می‌برند. از ساختن از طراحی کردن و از اینکه بفهمد هر وسیله‌ای چگونه کار می‌کند خوشحال می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان