دانلود و خرید کتاب قدرت فکر برایان تریسی ترجمه مهراب حسنوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت فکر اثر برایان تریسی

کتاب قدرت فکر

معرفی کتاب قدرت فکر

کتاب قدرت فکر از دیگر آثار برجسته برایان تریسی است که مهراب حسنوند آن را ترجمه کرده است. این اثر توسط انتشارات آتیسا منتشر شده است. و به صورت کاربری همانگونه که از نامش پیداست به قدرت تفکر و آثار آن در زندگی و روش‌هایی برای بهبود آن می‌پردازد.

درباره کتاب قدرت فکر

در کتاب قدرت فکر به اثر خارق‌العاده مواردی اشاره شده است که شاید تا به حال نادیده گرفته می‌شده. به عنوان مثال:

هرچه بهتر بیندیشید، تصمیمات بهتری خواهید گرفت. هرچه تصمیمات بهتری بگیرید، اقدامات بهتری خواهید داشت و هرچه اقدامات بهتری داشته باشید، نتایج بهتری کسب خواهید کرد. چه زندگی‌تان طولانی و چه کوتاه باشد، کیفیت تفکرتان تا حد زیادی کیفیت زندگی‌تان را تعیین می کند. تمام افراد موفق و شاد، متفکران خوبی هستند.

یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در زمینه روانشناسی نوشته شده است، این کتاب کمک می‌کند تا چگونه بهترین تصمیمات را در زندگی خود بگیرید و شاهد پیشرفت خود در مسیر زندگی باشید. انسان‌ها قدرت تفکر متفاوتی دارند و براساس تغییراتی که در زندگی‌شان ایجاد می‌شود، افکار خود را نیز تغییر می‌دهند. به همین دلیل است که طرز تفکر تاثیر بسیار زیادی روی روند و مسیر زندگی خواهد داشت.

دربارهٔ نویسنده کتاب قدرت فکر

برایان در ۵ ژانویه ی سال ۱۹۴۴ در شهر ساحلی ونکوور واقع در کشور کانادا در یک خانواده فقیر متولد شد.

به گفته برایان تریسی: پدرم توانایی خریدن لباس برای من و برادرانم را نداشت پس من و سه برادرم مجبور بودیم از لباس هایی که در خیریه میگذاشتند استفاده کنیم.

برایان تریسی می‌گوید: هنگامی که مجبور بودم لباس‌های کهنه و قدیمی خیریه را بپوشم تنها یک سوال ذهن من را به خود مشغول می‌کرد و آن این بود که چرا سایر خانواده‌ها از کیفیت زندگی بالایی برخوردار هستند در حالی گرانی و بحران برای تمامی مردم به یک شکل است؟

برایان تریسی در سنین نوجوانی ترک تحصیل کرد و کار کردن در شغل های سخت و فیزیکی را انتخاب نمود. او در سن ۲۰ سالگی تصمیم گرفت که طی یک سفر به تمامی شهرهای مشهور برود.

برایان تریسی غالباً در مورد این واقعیت صحبت می کند که: “مردم به چیزی تبدیل می‌شوند که بیشتر اوقات به آن فکر می‌کنند”.

خواندن کتاب قدرت فکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان حوزهٔ روان‌شناسی، سلامت فکر، توسعه فردی و مباحث انگیزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت تفکر

بالاترین دستمزد در ایالات متحده متعلق به کدام شغل مهم است؟ پاسخ بسیاری از مردم این است: ورزش، هنرهای نمایشی، مدیرعامل پانصد شرکت برتر یا...؛ اما به نظر من مهمترین کار، «فکرکردن» است!

با بهتر فکر کردن، تصمیم‌های بهتری خواهید گرفت؛ در نتیجه عملکرد بهتری خواهید داشت و به‌دنبال آن نتایج بالاتری کسب خواهید کرد. کیفیت تفکر شما تعیین کننده کیفیت زندگی‌تان در بلندمدت و کوتاه‌مدت خواهد بود. افراد موفق و

خوشبخت از موهبت تفکر مطلوب برخوردار بودند.

از مهم‌ترین علل اهمیت تفکر پیامدهای آن هستند. زمانی یک عمل مهم و بااهمیت می‌شود که پیامدهای احتمالیاش (مثبت یا منفی) مهم باشند. زمانی یک عمل اهمیتی ندارد که پیامدهایش مهم نباشند.

توانایی شما در شناسایی پیامدهای عملکردتان بر کیفیت تفکرتان تأثیرگذار است. باید با درنظرگرفتن پیامدها درمورد انجام دادن یا انجام ندادن یک عمل تصمیم‌گیری کنید و سپس همۀ زمان و انرژی‌تان را روی فعالیت‌های حیاتی و مهمی متمرکز کنید که دارای مهم‌ترین پیامدهای احتمالی هستند. یک انسان با قابلیت خاص آینده‌نگری دارای افکاری بلندمدت است و همچنین

برای روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌های آینده خود پروژه‌هایی را در نظر می‌گیرد. آن‌ها در کل زمان اجرای پروژه و پیش از هر اقدامی پیامد کارهای خود را بررسی می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان