دانلود و خرید کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید ناپلئون هيل ترجمه شیرین باطنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید اثر ناپلئون هيل

کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید

نویسنده:ناپلئون هيل
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید

کتاب «بیندیشید تا ثروتمند شوید» نوشتۀ ناپلئون هیل و ترجمۀ شیرین باطنی است و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید دربارۀ ۱۳ اصل پول‌سازی و روش‌های رسیدن به استقلال مالی است. 

درباره کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید دربارۀ اتفاقات زندگی بیش از پانصد فرد پول‌دار و موفق است که در ابتدا به جز فکر، اندیشه و طرح‌هایی در ذهن چیزي براي ارائه نداشتند. خوانندگان در این کتاب با فرایند فکر و ایدۀ پول‌سازی‌ای آشنا می‌شوند که موفق‌ترین افراد آمریکا در طول پنجاه سال گذشته ارائه کرده‌اند. این کتاب به مخاطبانش می‌گوید از کجا و چگونه شروع کنند و همچنین راهکار کاملِ چگونگی فروش و خدمات فردي را ارائه می‌کند؛ روشی کامل از چگونگی تجزیه‌وتحلیل را فراهم می‌کند تا موانع رسیدن به ثروت را نشان دهد. روش نگارش این کتاب از اندرو کارنگی الهام گرفته شده است و خوانندگان را با فرمول و روش او آشنا می‌کند.

ناپلئون هیل بر این موضوع تأکید دارد که کتاب به زندگی واقعی افراد اشاره می‌کند نه تخیلات و مهم‌ترین و اولین نکتۀ کتاب این است که دستاوردها و ثروت‌های مادی و معنوی افراد ثروتمند و مشهور، با یک ایده و فکر شروع شدند. مطالب کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید بر اساس پژوهش‌های بسیاری نوشته شده است و ۱۳ اصل پول‌سازی و روش‌های رسیدن به استقلال مالی را بیان می‌کند.

فهرست مطالب کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید عبارت است از: «پیشگفتار»، «ستایش‌ها»، «سخن ناشر اصلی کتاب»، «مقدمۀ نویسنده»، «آشنایی»، «تمایل»، «باور»، «خودالقایی»، «تصور»، «برنامه‌ریزی سازماندهی‌شده»، «انتخاب»، «پایداری و مقاومت»، «قدرت ذهن برتر»، «راز دگردیسی جنسی»، «ذهن نیمه‌آگاه»، «مغز»، «حس ششم».

خواندن کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیندیشید تا ثروتمند شوید

«مردی که فکر کرد و در مسیر مشارکت با توماس ادیسون قرار گرفت. در حقیقت «اندیشهٔ آدمی وسیله است » و وقتی باهدف، استقامت و اشتیاق سوزان به ثروت یا هر چیز مادي دیگر ترکیب شود، به دستاوردهای قدرتمند تبدیل می‌شود. بیش از سی‌سال پیش فردی به نام ادوین سی. بارنز کشف کرد که افراد چگونه فکر می‌کنند و ثروتمند می‌شوند! این کشف او یکباره و ناگهانی به دست نیامد، بلکه آرام‌آرام و به‌تدریج و با اشتیاق فراوان به مشارکت تجاری با ادیسون بزرگ شروع شد. یکی از ویژگی‌های اصلی اشتیاق بارنز وضوح و روشنی بود. او می‌خواست با ادیسون کار کند نه برای او. خوب توجه کنید که چگونه خواستۀ خود را به واقعیت تبدیل کرد، آنگاه می‌توانید سیزده اصلی را که به ثروت می‌انجامند بهتر درک کنید. »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان