دانلود و خرید کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب) امی مورین ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب) اثر امی مورین

کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب)

کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب) نوشتهٔ امی مورین و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است. با این اثر می‌توانید ذهنتان را برای یک زندگی موفق آماده کنید.

درباره کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب)

کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب) با اشاره به ۱۳ عادت اشتباه روزانه و بررسی تأثیرات منفی آن در زندگی، راهکارهایی عملی و ساده را برای رسیدن به آرامش درونی و موفقیت شخصی ارائه داده است. این‌ها مهم‌ترین و کلیدی‌ترین آموزه‌های امی مورین (Amy Morin) است که در کتاب حاضر و با زبانی گیرا و جذاب منعکس شده است. این خلاصه‌کتاب توضیح داده است که چطور می‌توانیم ذهنیت قدرتمند و فوق‌العاده‌ای را برای خودمان بسازم و کنترل احساسات، افکار و اعمالمان را به دست بگیریم. در این کتاب با توصیه‌هایی کاربردی روبه‌رو می‌شوید که در کنار مثال‌های الهام‌‌بخش و راهکارهای عملی، کمک می‌کند تا با ترس‌های زندگی روبه‌رو بشوید. با این اثر می‌توانید ذهنتان را برای یک زندگی موفق آماده کنید.

خواندن کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب)

«آیا به وعده‌ها و قول‌هایی که در سال نو به خود می‌دهید عمل می‌کنید؟ احتمالا نه! مطالعه‌ای در سال ۱۹۷۲ در این زمینه انجام گرفت و مشخص شد ۲۵% شرکت‌کنندگان بعد از ۱۵ هفته قول‌هایی را که به خود داده بودند، کنار گذاشته‌اند. در یک مطالعه مشابه که در سال ۱۹۸۹ انجام گرفت این عدد به یک هفته کاهش یافت.

مشکل اصلی این اتفاق، غیرواقع‌بینانه و غیرمنطقی بودن اهداف و توقعات‌مان است! اگر ذره‌ای به اهداف‌مان نزدیک نشویم، خسته شده و دست از تلاش برمی‌داریم.

اما سوال اینجاست که چطور می‌توانیم مطمئن شویم که توقعات‌مان واقع‌بینانه است؟ در ادامه به چند نکته پیرامون این موضوع اشاره می‌کنیم:

۱. فکر نکنید که تغییر، ساده است.

از همان ابتدا بپذیرید رسیدن به هدف‌تان دشوار خواهد بود. پذیرش دشواری مسیر، وقتی که هدف‌تان ترک عادت بدی مانند سیگار کشیدن است، اهمیت بیشتری دارد. این عادت‌ها اغلب بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم ریشه در رفتار ما دارند؛ اگر صرفا بپذیرید که رسیدن به هدف سخت است شانس موفقیت‌تان بیشتر خواهد شد.

۲. زمان رسیدن به هدف را محدود نکنید.

اینکه برای رسیدن به هدف، مدت زمانی را تخمین بزنید خوب است اما این تصور را نداشته باشید که یا در همان زمان به هدفتان می‌رسید یا در غیر این ‌صورت هیچ‌وقت! برخی برنامه‌های ترک ۲۱ روزه ممکن است برای شما ۱۰۱ روز طول بکشد اما هیچ ایرادی ندارد. تمام چیزی که اهمیت دارد انتخاب یک معیار زمانی نسبی است که با مدت زمان آن راحت هستید.

۳. فکر نکنید رسیدن به هدف،‌ زندگی‌تان را از این رو به آن رو می‌کند.

کم کردن پنج کیلو وزن فقط کاهش وزن است. توقع نداشته با(شید که به دنبال آن ترفیع رتبه بگیرید و یک معشوقه جدید پیدا کنید.

اگر این نکات را رعایت کنید، عمل به قول و قرارهای‌تان آسان‌تر خواهد شد.

حال می‌رسیم به آخرین ویژگی‌ افراد هوشمند: چنین افرادی معتقدند پیشرفت همیشه قابل تشخیص نبوده و مشهود نیست.

به یاد دارم زمانی به والدین آموزش می‌دادم چگونه بدخلقی‌های عصبی کودکان را کنترل کنند. پیشنهاد معمول این بود که بچه‌ها را حین لگد زدن و جیغ کشیدن نادیده بگیرند. در ابتدا بسیاری از والدین اعتراض کردند. آن‌ها گفتند که بدخلقی‌ها بدتر می‌شوند چون بچه‌ها بلندتر فریاد می‌کشیدند و جنجال بزرگ‌تری درست می‌کردند. بچه‌ها عصبانی می‌شدند چون والدین به خواسته آن‌ها بی‌توجهی می‌کردند. شاید آن لحظه فریاد‌ها و نعره‌های‌شان بیشتر می‌شد اما بدخلقی‌شان بعدها به تدریج بهبود می‌یافت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان