دانلود و خرید کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید دیوید لیبرمن ترجمه طیبه سمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید اثر دیوید لیبرمن

کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید

معرفی کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید

کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید نوشتهٔ دیوید لیبرمن و ترجمهٔ طیبه سمانی و ویراستهٔ خلیل رضوی است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید

کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید با بیان حقایقی روان‌شناختی که وابسته به ماهیت وجودی انسان است، به هر کسی با هر جایگاهی (از تاجری که دنبال امضای قراردادی پرسود است گرفته تا درمان‌گری که خواهان ارتباط مؤثر با درمان‌جوی خود است و مرد یا زن جوانی که خواهان برقراری ارتباط خوب و همیشگی با فرد ایدئال خود است و یا پدر و مادری که به فکر اثرگذاری بر فرزندش است) کمک می‌کند تا از همان مراحل ابتدایی شکل‌گیری رابطه تا انتها، مسائل موجود را بشناسد و با به‌کارگیری راه‌حل‌های عنوان‌شده، به‌راحتی آن‌ها را پشت سر بگذارد. این کتاب به قلم دیوید لیبرمن و حاوی پنج بخش است. گفته شده است که با مطالعهٔ این کتاب، وارد دنیایی می‌شوید که روان‌شناسی بر آن حاکم است و تشخیص فریب، تغییر ذهنیت یک فرد یا کنترل یک موقعیت به پیروی از رهنمودهای ساده تبدیل می‌شود و مجموعه‌ای از روش‌ها و فنون ساده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد زندگی و کسب‌وکار موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه هرکسی را به هرکاری وادارید

«موفقیت در زندگی معمولاً مسئلهٔ تأثیرگذاشتن بر نگرش‌ها، باورها و افکار دیگران است. این، موفقیت از طریق بازیچه قراردادن نیست، بلکه موفقیت از طریق استفاده از راهبردهای روان‌شناختی ویژه است. این‌ها خیلی با هم فرق دارند. این کتاب با این فرض کار می‌کند که بیشتر افراد خوب، شایسته و صادق هستند. (البته، افرادی هستند که چندان خوب نیستند و این کتاب از شما در برابر آن‌ها محافظت می‌کند تا مورد بازیچه‌شدن و سوءاستفاده قرار نگیرید.) بااین‌حال، همان‌طور که در زندگی‌تان به آن رسیده‌اید، اغلب ترس‌ها و نگرانی‌های‌مان مانع انجام کارهایی می‌شوند که از نظر خودمان و دیگران درست است. بیشتر افراد می‌خواهند کمک کنند؛ این باعث می‌شود آن‌ها از این‌که کاری برای دیگران انجام دهند، احساس خوبی داشته باشند؛ بنابراین، به‌جای این‌که افراد را مجبور کنید به خواستهٔ شما تن دهند، این بخش به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به دیگران انگیزه دهید که با میل و خواست قلبی خودشان و با نیت خیر، به طور طبیعی برای کمک به شما و همکاری با شما اقدام کنند.

می‌توانید به‌راحتی رفتار و افکار دیگران را تحت هدایت گفتار و کردار خودتان درآورید و با تغییر کارهایی که برای دیگران انجام می‌دهید و حرف‌هایی که به آن‌ها می‌زنید، نگرش و رفتار آن‌ها را نسبت به خود تغییر دهید. واقعاً به همین سادگی است. افراد در خلأ عمل نمی‌کنند، بلکه تفکر و رفتار آن‌ها در پاسخ به دنیای اطراف‌شان است. با تغییر دنیای آن‌ها می‌توانید پاسخ‌شان را تغییر دهید.

بسته به موقعیت، می‌توانید از بهترین راهبردها استفاده کنید. اگر می‌خواهید کسی در کاری به شما کمک کند، به فصل ۱۷ با عنوان «هر کسی را وادار کنید لطفی در حق شما بکند» مراجعه کنید. بااین‌حال، اگر لازم است که ابتدا نظر شخص را در مورد چیزی تغییر دهید، پس باید به فصل ۱۶ با عنوان «چگونه می‌توان یک فرد سرسخت را وادار کرد تا نظر خود را در مورد چیزی تغییر دهد»، مراجعه کنید. این روش‌ها برای این‌که به‌تنهایی و به‌عنوان بخشی از یک راهبرد کلی به کار روند که از روش‌های فصل‌ها و بخش‌های مختلف استفاده می‌کند، طراحی شده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱۹۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان