دانلود و خرید کتاب سبک های فرزندپروری نوجوانان در دنیای چالش برانگیز فعلی (جلد اول) بوکی اکین-اوگونلانا ترجمه نیما سبلانی طالشمکائیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سبک های فرزندپروری نوجوانان در دنیای چالش برانگیز فعلی (جلد اول)

کتاب سبک های فرزندپروری نوجوانان در دنیای چالش برانگیز فعلی (جلد اول) نوشتهٔ بوکی اکین اوگونلانا و ترجمهٔ نیما سبلانی طالشمکاییل و سمیرا جدیدباف حقیقی است. انتشارات گیوا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی روش‌های ثابت‌شده برای بهبود رفتار نوجوانان با آموزش ذهنی (ویژه پسران نوجوان).

درباره کتاب سبک های فرزندپروری نوجوانان در دنیای چالش برانگیز فعلی (جلد اول)

می‌دانید که آشنایی با اصول و سبک‌های فرزندپروری می‌تواند به رشد و تربیت فرزندان ما کمک کند. کتاب سبک های فرزندپروری نوجوانان در دنیای چالش برانگیز فعلی (جلد اول) با هدف کمک به این مورد نوشته شده است. این کتاب روش‌های ثابت‌شده برای بهبود رفتار نوجوانان با آموزش ذهنی (ویژه پسران نوجوان) را در بر گرفته است. گفته شده است که بخش‌هایی از این کتاب، با جنسیت از هم جدا شده تا از چندبعدی‌بودن نقش‌های جنسیت استفاده کند. نقش‌های جنسیتی، یک مفهوم‌سازی اجتماعی بغرنج و پیچیده است؛ به‌طوری‌که دارای مجموعه‌ای از رفتارهای مطلوب بر اساس رابطهٔ جنسی فرد است. این روش فکری می‌تواند خطرناک باشد و به‌طور خاص محدودیت‌هایی را به کودکان تحمیل کند. به همان اندازه که ما کلیشه‌های جنسیتی را از بین می‌بریم، تفاوت‌های ذاتی کمی بین پسران و دختران باقی می‌ماند. زمانی که دختران و پسران رشد می‌کنند باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرند.

خواندن کتاب سبک های فرزندپروری نوجوانان در دنیای چالش برانگیز فعلی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ پدرها و مادرها و معلم‌ها و مربی‌های نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سبک های فرزندپروری نوجوانان در دنیای چالش برانگیز فعلی (جلد اول)

«به یاد داشته باشید که دوران نوجوانی نیز زمان تحقیق و بررسی است. آزمایش اغلب مستلزم فعالیت‌های خطرناک است. آن‌ها می‌توانند از رابطه جنسی، مواد مخدر، آبجو و دخانیات خودداری کنند. قبل از اینکه آن‌ها در معرض مواجهه با موضوعات گسترده قرار دهید، راجع به این موضوعات به‌طور آزادانه‌ای با نوجوانتان بحث کنید. این کار این احتمال را افزایش می‌دهد که وقتی زمان تصمیم‌گیری در مورد مصرف الکل یا مواد مخدر فرارسید، نوجوانتان با مسئولیت‌پذیری بیشتری رفتار کند. ایجاد این ایده‌آل‌ها در اوایل کار دشواری نیست. والدین اغلب با مشکلاتی مواجه می‌شوند؛ زیرا این موضوعات را در خانه ممنوع کرده‌اند؛ اما نکته اصلی این است که خطوط ارتباطی بازی ایجاد کنید تا ارزش‌هایی را که دوست دارید پسرتان در آن زمینه از شما الگوبرداری کند را القا کند. اگر از کودکی به فرزندان خود بیاموزید که مواد مخدر مضر است، آن‌ها در این رابطه احساس مسئولیت بیشتری می‌کنند؛ زیرا می‌توانند منطق و استدلال ورای این ایده‌ها را مشاهده کنند. برای پسر نوجوانتان، ارزش‌های خانوادگی را مطرح کنید و در مورد آنچه فکر می‌کنید درست و غلط است با او صحبت کنید.

سعی کنید به دوستان فرزندتان و والدین آن‌ها توجه کنید و آن‌ها را زیر نظر داشته باشید. تماس والدین با والدین می‌تواند به ایجاد فضایی سالم برای نوجوانان کمک کند. والدین باید به یکدیگر کمک کنند تا رفتارهای نوجوان خود را بررسی کنند، بدون اینکه فعالیت‌هایشان را به‌صورت فردی هدایت کنند و مانند بچه‌های کوچک با آن‌ها برخورد کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان