دانلود و خرید کتاب ناباب و نایاب عبدالعظیم کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناباب و نایاب اثر عبدالعظیم کریمی

کتاب ناباب و نایاب

معرفی کتاب ناباب و نایاب

کتاب ناباب و نایاب نوشتهٔ عبدالعظیم کریمی و ویراستهٔ سیدمحسن ملاباشی و شهره زمانی است و نشر مهرستان آن را منتشر کرده است. گفتارهای ناباب در تعلیم و تربیت نایاب، موضوع این کتاب است.

درباره کتاب ناباب و نایاب

صرف‌نظر از اینکه نخستین بار چه کسی یا کسانی و با چه هدفی، واژۀ تربیت را به کار برده‌اند، باید گفت معنایی که امروزه از تربیت به ذهن متبادر می‌شود، به آنچه در همان آغاز بوده است، شبیه نیست.

کتاب ناباب و نایاب از شما به‌صراحت می‌خواهد دست از تعلیم‌وتربیت بردارید، تغییر نکنید، اعتمادبه‌نفس نداشته باشید و بازتولید نکنید. عبدالعظیم کریمی، نویسندۀ کتاب، بر این باور است تا زمانی که ما از دام آنچه فهمیده‌ایم آزاد نشویم و از حصار آنچه به آن دل‌خوش کرده‌ایم، خارج نشویم، همچنان با بزرگ‌ترین مانع فهم تربیت روبه‌رو هستیم. مرگ تربیت در قفس کژتابی‌ها از فهم درست تربیت آغاز می‌شود و تمام زندگی و آیندۀ کودک را در بر می‌گیرد. وی معتقد است نسل کنونی در اوج هجوم سرسام‌آور اطلاعات فزاینده، از رشد معرفت فزاینده بازایستاده است. والدین و مربیان باید بدانند تربیت انسان‌ها تغییردادن و تبدیل‌کردن آن‌ها به آنچه ما می‌خواهیم یا جامعه می‌پسندد، نیست؛ بلکه تأییدکردن و تکمیل‌کردن همانی است که آن‌ها می‌توانند باشند. در یک کلام، مربیان و والدین در هفده گفتار موجود در کتاب ناباب و نایاب، به‌صورت کامل و جامع، با آنچه تربیت نیست، آشنا می‌شوند.

خواندن کتاب ناباب و نایاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران امور تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان