دانلود و خرید کتاب اولین اتوبوس هامون قاپچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین اتوبوس اثر هامون قاپچی

کتاب اولین اتوبوس

نویسنده:هامون قاپچی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اولین اتوبوس

«اولین اتوبوس» مجموعه داستان‌های کوتاه نوشته هامون قاپچی، نویسنده معاصر ایرانی است. این مجموعه شامل ده داستان کوتاه «اولین اتوبوس»، «دو طاقه پارچه»، «سنگ مثلث»، «شکوفه»، «مادر»، «مش رحیم، خوابی؟»، «گاهی ابری، گاهی آفتابی»، «شغال»، «مهمون‌خونه بهجت» و «جنوب» است.

در بخشی از داستان سنگ مثلث می‌خوانیم:

موج محکم خورد به صخره و یک تکه سنگ گفت پلق. این شعر دیگه‌ای بود که این روزها می‌خواند. از جدیدترین شعرهای بی‌استعدادترین شاعر جهان، شوهرش.

آن روز که این را گفت گریه کرد. می‌گفت در این چیزی است که هیچ کس نمی‌فهمد. جلوی زن زانو زد دستانش را گرفت و گفت این همان چیزی بود که همیشه می‌خواستم بگویم و نمی‌توانستم، از جایی آمد که نمی‌دانم کجاست.

قطار نم نم سریعتر شد. تکان‌های یک دفعه درد زن را بیشتر می‌کرد. دستش را به میله گرفت. مرد را نگاه کرد، به بیرون خیره شده بود. یک ساعت بعد از همه آت و آشغال‌های اطراف تهران گذشته بودند. فیروزکوه به آن طرف هوا تمیز می‌شد مرد یک کاغذ به او داد، از اول تا آخر صفحه نوشته بود دوستت دارم. دوستت دارم‌ها صفحه را سیاه کرده بود و وسط‌های صفحه را که زیاد نگاه می‌کرد خطوط در هم می‌دویدند. زورکی لبخند زد و کاغذ را تا کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان