دانلود و خرید کتاب انسان برتر رضا رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان برتر اثر رضا رنجبر

کتاب انسان برتر

نویسنده:رضا رنجبر
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انسان برتر

کتاب انسان برتر نوشته رضا رنجبر است. در عصر سرعت افرادی خواهان زندگی بهتر هستند که در مسیر هوشیاری و آگاهی گام بر می‌دارند، با نگرشی فوق‌العاده در جستجوی رمز و راز برتری انسان‌های برترند و برای هوشمندانه زیستن پیوسته در حال یادگیری هستند. این کتاب راه و روش این افراد را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب انسان برتر

انسان‌ها، بزرگ و برتر به دنیا نمی‌آیند بلکه در دنیا، بزرگ و برتر می‌شوند، اگر مایل هستید خودکفا و مستقل باشید باید پرده‌های ابهام را کنار بزنید تا به اسرار برتری افراد خود ساخته پی ببرید، افرادی که هرگز زندگیشان را به دست قضا و قدر نسپردند، آگاهانه رویاهای بزرگ در سر پروراندند، به دنبال هدف‌های با‌شکوه رفتند، به نتایج بزرگی رسیدند و سهم مهمی در پیشرفت جامعه بشری ایـفا کردند، مهم‌تر این‌که هر یک از آنان برای من و شما  مـعـلمی بودند.

اگر به دنبال کامیابی و راهی هموار هستید اکنون زمان آن رسیده که آستین بالا بزنید به طور جدی و صادقانه با حقایق زندگیتان روبرو شوید و آن‌ها را ارزیابی کنید تا به نتایج دلخواه برسید، تنها کافیست با دلی عاشق، ذهنی پرسشگر بدون نقاب راهی این سفر شوید و بگذارید بزرگترین شادی سفرتان «عـشـق ورزی» باشد، چرا که انسانِ عاشق گذشته از عنصر نثار کردن به صفات دیگری چون: احترام ، انضباط، ایمان، دلسوزی ، دانایی و احساس مسئولیت آراسته است.

اگر در این مسیر، مسئولیت زندگی توام با آگاهی را بر عهده بگیرید و از درون، به سمت ریشه‌ها حرکت کنید، با انسان‌های سرآمد و برتری آشنا می‌شوید که زندگیشان نمونه‌ای از هدف گذاری، تلاش ، پشتکار و نهایتاً دست یافتن به هدف اولیه بوده است و چناچه شما شکارچی خوبی باشید و لحظات و پند‌های نابی از اعمال این افراد را شکار کنید، فرصت نیک را به بخت نیک بدل ساخته‌اید و در شاهراه موفقیت، سرنوشت خودتان را رقم می‌زنید.

هدف این کتاب بر این پایه استوار است که زمام امور زندگی خویش را به عقل و درایت بسپارید، به حقیقت خود پی ببرید و در نهایت به انسان برتر برسید.

خواندن کتاب انسان برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۷۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان