دانلود و خرید کتاب از طرف فرزند کوچک شما مکرمه شوشتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از طرف فرزند کوچک شما اثر مکرمه شوشتری

کتاب از طرف فرزند کوچک شما

ویراستار:سمیه دقاغیان
انتشارات:نشر مهرستان
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از طرف فرزند کوچک شما

کتاب از طرف فرزند کوچک شما حاصل سردبیری مکرمه شوشتری و ویراستهٔ سمیه دقاغیان است. نشر مهرستان این مجموعه جستار را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب از طرف فرزند کوچک شما

در کتاب از طرف فرزند کوچک شما، فرزندان از پدر و مادر روایت کرده‌اند. این کتاب حاوی یک مجموعه جستار به قلم نویسنده‌های گوناگون است. این جستارها حاوی خاطرات کودکی نویسنده‌ها، مواجههٔ آن‌ها با خودشان و والدینشان و واقعیت است. اگر به‌دنبال روایت‌هایی مستند دربارهٔ کلیدواژه‌های یادشده و به قلم کودکانی بزرگ‌شده هستید، می‌توانید کتاب حاضر را مطالعه کنید.

در یک تقسیم‌بندی می‌توان ادبیات را به ۲ گونهٔ داستانی و غیرداستانی تقسیم کرد. ناداستان (nonfiction) معمولاً به مجموعه نوشته‌هایی که باید جزو ادبیات غیرداستانی قرار بگیرند، اطلاق می‌شود. در این گونه، نویسنده با نیت خیر، برای توسعهٔ حقیقت، تشریح وقایع، معرفی اشخاص، یا ارائهٔ اطلاعات و به دلایلی دیگر شروع به نوشتن می‌کند. در مقابل، در نوشته‌های غیرواقعیت‌محور (داستان)، خالق اثر صریحاً یا تلویحاً از واقعیت سر باز می‌زند و این گونه به‌عنوان ادبیات داستانی (غیرواقعیت‌محور) طبقه‌بندی می‌شود. هدف ادبیات غیرداستانی تعلیم عامهٔ مردم است (البته نه به‌معنای آموزش کلاسیک و کاملاً علمی و تخصصی که عاری از ملاحظات زیباشناختی است)؛ همچنین تغییر و اصلاح نگرش، رشد افکار، ترغیب، یا بیان تجارب و واقعیات از طریق مکاشفهٔ «مبتنی بر واقعیت» از هدف‌های دیگر ناداستان‌نویسی هستند. ژانر ادبیات غیرداستانی به مضمون‌های بی‌شماری می‌پردازد و فرم‌های گوناگونی دارد. انواع ادبی غیرداستانی می‌توانند شامل این‌ها باشند: جستارها، زندگی‌نامه‌ها، کتاب‌های تاریخی، کتاب‌های علمی - آموزشی، گزارش‌های ویژه، یادداشت‌ها، گفت‌وگوها، یادداشت‌های روزانه، سفرنامه‌ها، نامه‌ها، سندها، خاطره‌ها، نقدهای ادبی.

خواندن کتاب از طرف فرزند کوچک شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ناداستان و قالب جستار درمورد پدر و مادر پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

faezeh.a.a
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

بنظرم از اون کتاب‌هاییه که هر پدر و مادری باید بخووننش. بعضی از متن‌ها واقعا عالی بودند مثل متن خانم‌ها خزایی، دلجو و شوشتری البته کتاب دو تا ایراد داشت، اولیش اینکه بعضی از روایت‌ها ربطی به والدین و رابطه‌ی فرزند و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان