دانلود و خرید کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی فاطمه تسلیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی اثر فاطمه تسلیمی

کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی

معرفی کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی

کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی نوشتۀ فاطمه تسلیمی در انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. این کتاب در ۶ فصل، مفاهیم پایه‌ای مدیریت بازاریابی را توضیح داده و مفاهیم و موضوعات مدیریت بازرگانی، چرخۀ عمر محصول، ارتباطات در بازاریابی و مدیریت ابزارهای مرتبط با آن را بررسی کرده است.

درباره کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی

بازاریابی و مدیریت بازاریابی فرایندی مدیریتی- اجتماعی است که در آن، افراد و گروه‌ها با تولید و مبادلۀ کالا، نیازهای یکدیگر را تأمین می‌کنند. دیدگاه رایج این است که بازاریابی تنها ایجاد نیاز می‌کند؛ اما باید گفت که این کار طیف متنوعی از فعالیت‌ها را شامل می‌شود؛ از تحقیقات بازاریابی تا برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل تقاضا. کار مدیر بازرگانی این است که بازارهای هدف، تولید کالای جدید، قیمت‌گذاری، شبکه‌های توزیع کالا، ارتباطات، برندسازی و تبلیغات را سامان‌دهی کند. 

در کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی، موضوعات در ۶ فصل ارائه شده‌اند. فصل اول کتاب، مبانی و مفاهیم پایه‌ای بازاریابی را معرفی کرده و فصل دوم، دربارۀ مفاهیم مدیریت بازرگانی است. فصل سوم، مفاهیم مرتبط با چرخۀ عمر محصول را معرفی و مراحل فرایند توسعۀ محصول را توضیح می‌دهد. فصل چهارم، ارتباطات بازاریابی یکپارچه را توضیح داده است. فصل پنجم، مدیریت ابزارهای ارتباطی و انواع بازاریابی را شرح می‌دهد. فصل ششم هم دربارۀ تحقیقات بازاریابی، بازاریابی بین‌المللی و روش‌های ورود به آن است.

خواندن کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با موفقیت، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی و مدیریت بازاریابی

«بازار در معنای عام و اولیۀ خود، به مکان فیزیکی خاصی گفته می‌شود که در آن خریداران و فروشندگان برای مبادلۀ کالای فیزیکی و خدمات، دور هم جمع می‌شوند و تبادل ارزش اتفاق می‌افتد. فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی تعریف جامعی از بازار دارد: «بازار مشتمل بر تمام مشتریان بالقوه‌ای است که دارای نیاز و خواستۀ مشترک باشند و برای تأمین نیاز و خواستۀ خود، به انجام معامله متمایل‌اند و توانایی انجام این کار را نیز دارند.» در تعریف ذکر شده، خواسته، تمایل، توان و مبادله مفاهیم اصلی هستند که هرکدام از این عناصر در صورتی که وجود نداشته باشند، بازار شکل نمی‌گیرد.

مفاهیم مبادله و معامله، ما را به‌طرف مفهوم بازار سوق می‌دهند، بنابراین بازار را می‌توان این‌گونه نیز تعریف کرد: «محلی برای مبادلات بالقوه یا مجموعه‌ای از خریداران بالفعل و بالقوه یک کالا یا نهایتاً این‌که بازار از نظر علمی به معنی محل تجمع عده‌ای از متقاضیان و عرضه‌کنندگان است که دارای نیازهای مشترک بوده و از وسیلۀ مبادله یا پول مشترکی در دادوستدهای خود استفاده می‌کنند که این مصرف‌کنندگان باید مایل به رفع نیازهای خود باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان