دانلود و خرید کتاب توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین) آسیه اناری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین) اثر آسیه اناری

کتاب توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین)

معرفی کتاب توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین)

کتاب «توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین)» نوشتۀ آسیه اناری و رضوان اناری است و انتشارات نسل یاسان آن را منتشر کرده است. این کتاب نسخۀ مربوط به والدین از کتاب توانمندسازی نوجوان است. 

درباره کتاب توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین)

نوجوانی یکی از پرچالش‌ترین دوره‌های زندگی افراد است، دورانی که هم می‌تواند افراد را به موفقیت در دوران بزرگسالی برساند و از طرف دیگر اشتباهات،‌خطاها و رفتارهای غلط می‌تواند زندگی بزرگسالی را با سختی‌ها و مشکلات زیاد همراه کند. ازآنجاکه نوجوانان بین دو دورۀ کودکی و بزرگسالی به سر می‌برند احساس بلاتکلیفی می‌کنند، یادگیری مهارت‌های مختلف،‌ بهره‌گیری از ابزارهای مناسب تا حدی می‌تواند به آن‌ها در طی‌کردن این دوران کمک کند و برای نوجوانان موفقیت به دنبال داشته باشد.

 این کتاب، جلد دیگری از کتاب توانمندسازی نوجوان است که برای والدین طراحی و تدوین شده است.  همان‌طور که در نسخۀ مربوط به نوجوان تلاش بر این بوده است که ۱۰ مهارت و توانمندی اصلی موردنیاز نوجوان، افزایش اعتمادبه‌نفس و شناخت خود، مهارت‌های درس‌خواندن صحیح، مسئولیت‌پذیری، سبک زندگی، مراقبت از خود در مقابل هرگونه دخانیات و مواد مخدر، مدیریت استرس، مهارت‌های بین‌فردی، کنترل خشم، ارتباط با همسالان و مدیریت فضای مجازی را به آنها بیاموزد؛ در این کتاب، آسیه اناری و رضوان اناری، والدین را مخاطب قرار داده‌اند و به آن‌ها هم راه‌حل‌ها و پیشنهادهایی جهت ایجاد و تقویت این توانمندی‌ها در خود و فرزندانشان ارائه می‌دهند.

خواندن کتاب توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدینی که فرزندان نوجوان دارند، مشاوران و مربیان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین)

«اعتمادبه‌نفس یعنی هر فرد، خود و مهارت‌هایش را در مقایسه با دیگران چطور قضاوت می‌کند و آیا می‌تواند باتوجه‌به قضاوتی که انجام داده، حس خوبی نسبت به خود داشته باشد یا نه. اعتمادبه‌نفس فرد تحت‌تأثیر عوامل مختلفی ازجمله تربیت خانوادگی، محیط کار و توانایی دنبال‌کردن یک هدف خاص قرار می‌گیرد. اعتمادبه‌نفس فاکتور بسیار مهمی در بهبود وضعیت شغلی و ایجاد تعادل در زندگی شخصی و عاطفی است. افرادی که اعتمادبه‌نفس بالاتری دارند، رضایت از زندگی بیشتری را تجربه می‌کنند، تعامل مثبت‌تری با اطرافیان و اعضای خانواده دارند و در محیط کاری خود بیشتر پیشرفت می‌کنند و به اهدافی که در زندگی تعیین کرده‌اند، می‌رسند. درواقع می‌توان گفت اعتمادبه‌نفس در افراد مثل قطب نمایی عمل می‌کند که مسیر صحیح زندگی، شادمانی و رضایت از زندگی را به آنها نشان می‌دهد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۱۵۵,۰۰۰
تومان