دانلود و خرید کتاب مبانی، مدل ها و دیدگاه های تحول دیجیتال جمشید مهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی، مدل ها و دیدگاه های تحول دیجیتال اثر جمشید مهرابی

کتاب مبانی، مدل ها و دیدگاه های تحول دیجیتال

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی، مدل ها و دیدگاه های تحول دیجیتال

کتاب مبانی، مدل‌ها و دیدگاه‌های تحول دیجیتال نوشتۀ جمشید مهرابی در انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. این کتاب در حوزۀ مدیریت و کسب‌وکار است، مبانی و مفاهیم تحول دیجیتال را بررسی می‌کند، تأثیر تحول سازمانی بر مبنای فناوری را در عصر دیجیتال می‌سنجد و تأثیر اقتصاد دیجیتال را بر صنایع و سازمان‌ها توضیح می‌دهد.

درباره کتاب مبانی، مدل ها و دیدگاه های تحول دیجیتال

تحول دیجیتال، تغییری شگرف در عملکرد یک سازمان و حتی یک کشور به حساب می‌آید. اینترنت، برنامه‌های موبایل، رسانه‌های اجتماعی، هوش مصنوعی، بلاک چین و... از انواع مهم فناوری‌های تحول‌آفرین هستند. کتاب مبانی، مدل‌ها و دیدگاه‌های تحول دیجیتال می‌گوید این موضوع صرفاً مقوله‌ای بر اساس مد روز نیست و یک سازمان زمانی می‌تواند داعیۀ تحول دیجیتالی داشته باشد که این فناوری‌ها، روش‌های کسب‌و‌کار و فرایندهای عملیاتی‌اش را زیرورو کرده باشد؛ یعنی سازمانی در تراز عصر دیجیتال تحویل داده باشد و نیز موفقیت سازمان را در عصر دیجیتال تضمین کند. 

کسب‌وکار دیجیتال نیازمند داشتن استراتژی تحول دیجیتال با هدف ایجاد تجربۀ خوشایند برای مشتری است. یکی از ابعاد مهم تحول دیجیتال سازمانی، ارتقای فرایندهای کسب‌وکار با بهره‌گیری هوشمندانه از فناوری‌های تحول‌آفرین است. کتاب مبانی، مدل‌ها و دیدگاه‌های تحول دیجیتال، خواننده را با مفاهیم اولیۀ تحول دیجیتال آشنا می‌کند و موضوع اقتصاد دیجیتال را به‌عنوان مسئله‌ای مهم و کاربردی بررسی می‌کند. 

کتاب مبانی، مدل‌ها و دیدگاه‌های تحول دیجیتال در ۶ فصل تدوین شده است. فصل اول در خصوص مبانی تحول دیجیتال است و عناصر آن را بررسی می‌کند. فصل دوم دربارۀ انواع تحول دیجیتال است. فصل سوم، مدل‌ها و چهارچوب‌های تحقق تحول سازمانی و چهارچوب‌های آن را بررسی می‌کند. فصل چهارم دربارۀ چالش‌های تحول دیجیتال را توضیح می‌دهد. فصل پنجم به قابلیت‌های فناورانۀ تحول دیجیتال اختصاص یافته و فصل ششم دربارۀ دیدگاه‌های تحول دیجیتال است. در این فصل ویژگی‌های عصر دیجیتال، تأثیر اقتصاد دیجیتال بر افراد، صنایع و سازمان‌ها بررسی شده‌اند.

خواندن کتاب مبانی، مدل ها و دیدگاه های تحول دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مرتبط به مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی، مدل ها و دیدگاه های تحول دیجیتال

«در عصر حاضر، پیاده‌سازی تحول دیجیتال در انواع بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان یک مزیت رقابتی استراتژیک در جهت بهبود فرآیندهای کسب‌وکار، صرفه‌جویی در منابع مشهود و نامشهود، افزایش سرعت و کارایی و دیگر منافع توسط رهبران کسب‌وکار در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال، مدل‌های پیشنهادی برای تحقق تحول دیجیتال در این بنگاه‌ها با توجه به نوع و اندازه آن‌ها، در عین محدود بودن، شامل کمبودهای چشمگیری در مرحلۀ پیاده‌سازی هستند. به‌عنوان‌مثال، مدل تحقق تحول دیجیتال در صنایع بزرگ کارایی لازم برای صنایع کوچک و متوسط را بنا به دلایل زیادی نخواهد داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۹۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان