دانلود و خرید کتاب در راستای تحول دیجیتال جوئل مارک پادولنی ترجمه جمشید مهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب در راستای تحول دیجیتال

کتاب در راستای تحول دیجیتال نوشتۀ جوئل مارک پادولنی و مورتن. تی هانسن‌‫ و ترجمۀ جمشید مهرابی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را به چاپ رسانده است. این کتاب شامل ۱۰ مقاله است که در مجلۀ کسب‌وکار هاروارد منتشر شده‌اند و موضوع آن‌ها تحول دیجیتال است.

درباره کتاب در راستای تحول دیجیتال

در طی سال‌های اخیر، تغییر و تحول در فناوری اطلاعات و ارتباطات و گسترش آن در کسب‌وکارهای سازمانی و دیجیتالی شدن فرایند کارها، باعث به وجود آمدن فرصت‌های جدید برای رشد فعالیت‌های سازمانی شده است. درحقیقت، سازمان‌های امروزی مبتنی بر فناوری دیجیتالی، هرروز در راستای اهداف جدیدی حرکت می‌کنند و رشد بیشتری پیدا می‌کنند. تحول دیجیتال یعنی به کارگیری قابلیت‌های فناوری دیجیتال برای بهبود رویه‌های عملیاتی. سازمان‌ها از فرایندهای موجود استفاده و آن‌ها را به‌روزرسانی می‌کنند تا فرصت زنده ماندن در دنیای تغییرات سریع فناوری را برای خود فراهم کنند. تحول دیجیتال درحقیقت تغییری شگرف در عملکرد یک سازمان و یا یک کشور با محوریت فناوری‌های تحول‌آفرین است. تحول دیجیتالی باعث ایجاد زمینه‌ای برای فرصت‌های رقابتی جدید در سازمان‌ها شده است و هرروز رو به گسترش می‌رود. کتاب در راستای تحول دیجیتال به چنین مسائلی می‌پردازد و شامل ۱۰ مقاله است که هرکدام پیرامون موضوعاتی مثل تحول دیجیتالی و نقش آن در سازمان‌ها و دنیای امروز می‌چرخد. 

خواندن کتاب در راستای تحول دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به تمامی متخصصان، کارشناسان، محققین و یا مدیرانی که دنبال راه‌هایی برای پیشرفت سازمان خود هستند، پیشنهاد می‌شود. 

بخشی از کتاب در راستای تحول دیجیتال

«مرزها میان شرکت‌ها و بازارها تا همین اواخر به خوبی قابل تشخیص و تا حدی نیز ثابت بود؛ اما فناوری‌های دیجیتال با فراهم کردن امکان بهره‌مندی از بازارها در راستای مقاصد بسیار مرتبط با فعالیت‌هایی که تا پیش از این در چارچوب شرکت به خوبی انجام می‌شدند، همه‌چیز را تغییر دادند. پلتفرم‌هایی مانند علی‌بابا و آمازون برون‌سپاری عملیات‌هایی مانند انتخاب تامین‌کنندگان، مذاکره پیرامون قیمت‌ها، اجرای قراردادها، مدیریت پرداخت‌ها و موارد دیگر را آسان نموده‌اند. درنتیجه، مدیران شرکت‌هایی که در چارچوب دیجیتال متولد شده‌اند، درمورد نحوۀ ساختار تراکنش‌ها مفروضاتی دارند که از فرضیات مدیران شرکت‌های قدیمی کاملا متفاوت هستند. فراتر از آن، با توجه به اینکه ساختارهای شرکت‌های دیجیتال به شکل مستمر درحال تغییر هستند، مدیران آن‌ها دائما این مفروضات را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

 کسب‌وکارهای مبتنی بر فروش مستقیم به مصرف‌کننده (برای نمونه، کسپر در حوزۀ تشک، هری در حوزۀ اصلاح و واربی پارکر در حوزۀ عینک) همیشه درحال آزمایش و تنظیم ویژگی‌هایی مانند ارسال رایگان، بسته‌های محصول، پاداس برای افزودن اقلام و... هستند. فروشندگان مستقر به‌راحتی نمی‌توانند این‌گونه خدمات را از طریق توزیع‌کنندگان ارائه کنند و از آنجایی که کسب‌وکارهای دیجیتال موجب حذف واسطه‌ها می‌شوند، می‌توانند در مقیاس بسیار پایین‌تری سودآور باشند. یکی از مهم‌ترین پیامدهای همۀ این فناوری‌ها این است که استارت‌اپ‌های دیجیتالی می‌توانند بدون از بین بردن ارزش زیادی تغییر جهت دهند یا اقدام به چرخش کنند. آن‌ها معمولا به سرمایۀ بالایی نیاز ندارند و حقوق و دستمزد بالایی نیز بابتشان پرداخت نمی‌شوند. برای نمونه، بنیان‌گذاران روتد در آغاز به‌طور مستقیم و از منزل خود گیاهان را به مصرف‌کنندگان می‌فروختند؛ اما بعدا به فضایی جداگانه نقل‌‌مکان کرده و کارمندانی را نیز برای این منظور استخدام کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان