دانلود و خرید کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان مریم معصومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان اثر مریم معصومی

کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان

نویسنده:مریم معصومی
انتشارات:انتشارات بورس
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان

کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان نوشتهٔ مریم معصومی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان

کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان در ادامۀ مطالب کتاب «آموزش سواد مالی برای کودکان» نوشته شده است. در این کتاب افزون بر بیان مفاهیم پول و مدیریت آن، تجارب شخصی نویسنده در آموزش به دانش‌آموزان و ارتباط با والدین نیز بیان شده است تا با بیان نمونه‌های کاربردی، کار برای والدین ملموس‌تر شود.

خواندن کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش مدیریت پول به کودکان

«لحظه‌ای برگردید و به زمان کودکی خود نگاه کنید. چه خاطراتی را از آموزش‌های مالی در منزل به یاد می‌آورید؟ آیا می‌توانیم بگوییم وضعیت مالی امروز شما به زیادی، زاییده آموزش‌هایی است که در کودکی دیده‌اید؟ نحوه رفتار ما در بسیاری از مسائل زندگی به زمان کودکی برمی‌گردد و نحوه رفتار ما با پول و مباحث اقتصادی نیز از این امر مستثنی نیست و والدین در رفتارها و ارزش‌های مالی ما بسیار اثر گذار بوده‌اند.

اکثر ما در کودکی، آموزشی در این زمینه چه در مدرسه و چه در خانه ندیده‌ایم ولی آنچه که باید به آن توجه داشته باشیم این است که اقتصاد در جهان امروز، بسیار پیچیده‌تر از زمانی است که ما در آن بزرگ شده‌ایم. در زمان کودکی ما، اغلب خدمات بانکی به این اندازه پیشرفت نکرده بود. به عنوان مثال، مباحث سرمایه‌گذاری، رمزارزها، کلاهبرداری‌های اینترنتی و غیره مباحثی هستند که در چند سال اخیر بسیار پر رنگ شده‌اند و تا چند سال آینده هر فردی که با این مباحث آشنا نباشد به عنوان فرد بی‌سواد شناخته خواهد شد.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۳۸۸۳۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

والا پدر من از بچگی من هر چه خواست بهم یاد بدا پول هارو اورد گذاشت پیشم من نخواستم یاد بگیرم اصلا از اولش از محاسبه و ریاضیات خوشم نمیومد برای همین رشته ام هم شد علوم انسانی از اون

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۷۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان