دانلود و خرید کتاب مسابقه پس انداز شیلا بیر ترجمه علی اسماعیل پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسابقه پس انداز اثر شیلا بیر

کتاب مسابقه پس انداز

معرفی کتاب مسابقه پس انداز

کتاب مسابقه پس انداز نوشتهٔ شیلا بیر و ترجمهٔ علی اسماعیل پور است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «کندو» و برای کودکان و نوجوانان است.

درباره کتاب مسابقه پس انداز

کتاب مسابقه پس انداز قصهٔ برادرهای دوقلویی را روایت می‌کند که کاملاً با هم در همهٔ زمینه‌ها متفاوت هستند؛ حتی در روش پس‌انداز و نگهداری از پول. یکی از برادرها به‌محض اینکه پولی به‌دستش می‌رسد، آن را خرج می‌کند و چیزهای بی‌ارزش می‌خرد، اما برادر دیگر با پول‌های پس‌انداز‌شده، یک تلسکوپ می‌خرد و باقی‌ماندهٔ پولش را در یک حساب مشترک با برادرش پس‌انداز می‌کند. این کتاب در رده‌بندی کتاب‌های سایت moneyandstuff به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های آموزش سواد مالی در حوزهٔ کودک و نوجوان معرفی شده است و تفاوت خرج‌کردن و پس‌انداز را با استفاده از داستانی همراه با تصاویر جذاب و دیدنی به کودک نشان می‌دهد. این کتاب علاوه بر یک داستان جذاب و بامزه شامل بخش‌های کوتاه زیر هم هست که آن را تبدیل به یک کتاب آموزنده و مفید کرده است:

بازی ریاضی، ۶ ترفند برای پس‌اندازکردن و راهنمایی برای میلیونرشدن با عنوان «شما هم می‌خواهید میلیونر شوید؟».

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب مسابقه پس انداز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۵۶۱۱۱۹۸
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

این کتاب خیلی خوبیه و من الان دارم این مسابقه رو انجام میدم و در هفته ۴ هستم، در کل برای هوش مالی خیلی خوبهه👍🙃

کاربر 7319373
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

بسیار جالب بود ، برای بچه ام

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان