دانلود و خرید کتاب اعجاز تفکّر خلاق احمد علامه فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعجاز تفکّر خلاق اثر احمد علامه فلسفی

کتاب اعجاز تفکّر خلاق

معرفی کتاب اعجاز تفکّر خلاق

«اعجاز تفکّر خلاق» نوشته‌ی احمد علامه فلسفی(-۱‍۳۳۰) پژوهشگر و مدرس علوم فرا روانشناسی است. او در این کتاب، که جلد نخست از یک کتاب دوجلدی است، ۲۳۰ قاعده برای شکوفایی تفکر خلاق، از نظر روانشناختی ارائه می‌کند. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: ضمیر ناخودآگاه یا ناهوشیار انسان، از بدو تولد تا آخرین روز مرگ، بدون لحظه‌ای توقف به طور دائم در تمامی احوالات و شرایط زندگی ما، مانند در حال خواب، فعالیت‌های روزانه و حتی در حال بیهوشی و کُما، به صورت خودکار به انجام وظیفه‌ی خود می‌پردازد و همواره اطلاعات، تجارب و انواع القائات، تلقینات را که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم از طرق مختلفی دریافت می‌کند، ثبت و ضبط کرده و سپس عیناً همان را به ضمیر خودآگاه یا هوشیارتان، منعکس می‌کند. زیرا ضمیر ناخودآگاه که همانند دستگاه ضبط‌صوت و تصویر، عمل می‌کند، ‌ تمام وقایع را به عنوان واقعیت می‌پذیرد و سپس ثبت و ذخیره می‌سازد و همان را ارائه می‌نماید و به هیچ عنوان قادر به تشخیص و تفاوت بین افکار مثبت و منفی نیست. لذا شما هدف خود را کاملاً مشخص، شفاف و دقیق به صورت برنامه‌ریزی مدون از طریق تلقین به نفس مکرر و مستمر به ضمیر ناخودآگاه خویش در زمان حال بسپارید به عبارت دیگر، ‌ آنچه را که می‌خواهید باشید، در کسوت و قامت خواسته‌تان، احساس و تصور کنید که واقعاً از آن برخوردار شده‌اید. بدیهی است ضمیر ناخودآگاه آن را به عنوان یک واقعیت می‌پذیرد و محقق می‌سازد.

نظرات کاربران

امیر
۱۳۹۸/۰۶/۲۰

مفید هست

مهدی
۱۳۹۸/۰۶/۰۱

خوبه. روان توضیح داده و خسته کننده نیست

رونی
۱۳۹۷/۰۵/۲۲

اصلا گزینه ای به اسم دانلود وجود نداره فقط مطالعه هستش کسی جوابگو نیس؟پشتیبانی هم که اصلا وجود نداره هرچی زنگ میزنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
‫در انجام تمرینات مراقبه‌ها به صورت مکرر، مستمر و متوالی از طریق تلقین به نفس، ‌باید باورهای صحیح، افکار مثبت خلاق و سازنده و عادات مفید را جایگزین باورهای غلط و افکار منفی و مخرب، عادات مضر و محدود کننده و ویرانگر نمایید
گل یاس
اگر امور زندگی‌تان را به خداوند یکتا بسپارید، راه‌ها به روی شما باز خواهد شد و اساساً شکست، ناکامی، حصار و محدودیت‌ها معنی نخواهد داشت. هرناممکنی با خدا ممکن خواهد شد. ‪
گل یاس
در صورتی که تشخیص دادیم که باورهای‌مان در مسائل امور زندگی غلط و اشتباه بوده است، باید در برنامه مراقبه به طور متوالی و مستمر ابتدا اقدام به پاکسازی کرده و سپس آگاهانه افکار مثبت، امید، اعتماد و عزت نفس را تلقین به نفس کنیم و به خداوند متعال در تمامی امور زندگانی‌مان توکل کنیم.
گل یاس
ذهن شبیه یک اسب سرکش افسار گسیخته است که باید آن را هوشیارانه، آگاهانه و با تمرکز، مهار، کنترل و مدیریت کرده و سپس به سوی هدف مشخص خود هدایت و رهنمون سازید تا بدین وسیله واقعیات زندگی‌تان را همانگونه که برنامه‌ریزی و طراحی کرده‌اید تحقق بخشید.
گل یاس

حجم

۳۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۹ صفحه

حجم

۳۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان