دانلود و خرید کتاب شجاع باش دختر، نه کامل! ریشما سوجانی ترجمه زهره قلی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاع باش دختر، نه کامل! اثر ریشما سوجانی

کتاب شجاع باش دختر، نه کامل!

معرفی کتاب شجاع باش دختر، نه کامل!

کتاب شجاع باش دختر، نه کامل! نوشتهٔ ریشما سوجانی و ترجمهٔ زهره قلی پور است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شجاع باش دختر، نه کامل!

ریشما سوجانی، نویسندهٔ این کتاب گفته است که شما شجاع‌تر از آن هستید که فکر می‌کنید. کتاب شجاع باش دختر، نه کامل! به این موضوع پرداخته است. این کتاب در ۱۰ فصل به مباحثی مانند پرستش کمال، بازتعریف شجاعت، غرق‌شدن در کار و تلاش، دوام‌آوردن در برابر یک شکست بزرگ و فاحش و... پرداخته است. کتاب حاضر نخستین بار با عنوان «شجاع باش، نه همه‌چیزتمام: کمتر بترس، بیشتر شکست بخور و جسورانه‌تر زندگی کن» با ترجمهٔ «فرزانه کاشانی» و «محمد مرندی» و توسط مؤسسهٔ انتشاراتی «دانش ماندگار عصر» در سال ۱۳۹۸ فیپا گرفته است.

خواندن کتاب شجاع باش دختر، نه کامل! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شجاع باش دختر، نه کامل!

«من این کتاب را نوشتم؛ زیرا به نظرم هریک از ما می‌توانیم شجاع‌بودن را بیاموزیم و به بزرگ‌ترین رؤیاهايمان برسیم. خواه رؤیای میلیاردرشدن داشته باشیم خواه رؤیای فتح قلۀ اورست یا صرفاً رؤیای زندگی بدون ترس و نگرانی از قضاوت دیگران؛ قضاوتی که تمام‌وقت بر فراز سر ما معلق است. همۀ این‌ها زمانی محقق می‌شوند که از طرح و برنامۀ خود برای رسیدن به دختر کامل چشم‌پوشی کنیم و شجاع‌بودن را به خودمان یاد بدهیم.

باید از سرکوب‌کردن خودمان و طفره‌رفتن یا تعلیم دخترانمان برای انجام کارهای مشابه هم دست بکشیم. حالا وقتش رسیده است که این الگوی رفتاری را متوقف کنیم. اگر فکر می‌کنید شجاعت یک امر تجملی است که فقط به یک درصد از مردم تعلق دارد، بگذارید شما را از این بابت مطمئن کنم: من با زنانی در یک طیف گسترده از نظر پیشینه و شرایط اقتصادی گفت‌وگو کرده‌ام. این مشکل بین همۀ ما مشترک است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان