دانلود و خرید کتاب تفاوت مدیر عالی دبرا ای. بنتون ترجمه ایرج پاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفاوت مدیر عالی اثر دبرا ای. بنتون

کتاب تفاوت مدیر عالی

مترجم:ایرج پاد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تفاوت مدیر عالی

کتاب الکترونیکی «تفاوت مدیر عالی» نوشتهٔ دبرا ای. بنتون با ترجمهٔ ایرج پاد در انتشارات سایه سخن چاپ شده است. دبرا ای. بنتون در کتاب تفاوت مدیر عالی، با بررسی تجربیات و مشاهدات خود، راهکارها و استراتژی‌هایی را ارائه می‌دهد که به افراد کمک می‌کند تا در مسیر حرفه‌ای خود پیشرفت کنند و به سطح مدیرعاملی برسند.

درباره کتاب تفاوت مدیر عالی

کتاب تفاوت مدیر عالی از نگاهی جامع و عمیق به مسیرهای موفقیت در حرفه‌ٔ مدیریت نگاه می‌کند. نویسنده با بررسی تجربیات خود و مطالعات موردی از مدیران موفق، راهکارهایی را برای رسیدن به سطح مدیرعاملی و ایجاد تأثیرگذاری در سازمان ارائه می‌دهد.

کتاب از چندین بخش تشکیل شده است که هر کدام به یک جنبهٔ مهم از توسعهٔ حرفه‌ای مدیران پرداخته است. این بخش‌ها شامل توسعهٔ مهارت‌های رهبری، ایجاد یک رویکرد استراتژیک، ارتقاء مهارت‌های ارتباطی، مدیریت زمان و اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف حرفه‌ای هستند.

نویسنده با استفاده از مطالعات موردی، مثال‌های عملی، و تمرین‌های کاربردی، به خواننده ابزارها و روش‌هایی را ارائه می‌دهد که امکان توسعهٔ مهارت‌ها و بهبود عملکرد حرفه‌ای را فراهم می‌کند. همچنین، با بررسی مسائل مهمی مانند مدیریت استرس، ارتباطات مؤثر و مدیریت تغییر، خواننده را برای مواجهه با چالش‌های معمول در مسیر حرفه‌ٔ مدیریت آماده می‌کند.

کتاب تفاوت مدیر عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تفاوت مدیر عالی برای افرادی که به توسعهٔ حرفه‌ای و پیشرفت در حیطهٔ مدیریت علاقه‌مند هستند، مناسب است. این کتاب همچنین برای مدیرانی که مایل به ارتقاء به سمت مدیرعاملی و ایجاد تأثیر مثبت در سازمان خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تفاوت مدیر عالی

«گاهی مردم از «نقش بازی‌کردن» احساس انزجار می‌کنند، گویی اگر چنین کنند به معنای آن است که تقلبی در کار است. کسانی‌که فرزند دارند می‌دانند که تربیت فرزند تجربهٔ «تقلید تا توفیق»۳۱ است. در مورد اعتمادبه‌نفس هم مطمئناً همین‌طور است. تقلیدِ اعتمادبه‌نفس، تولیدِ موفقیت می‌کند و این موفقیت زمینهٔ ایجاد اعتمادبه‌نفس واقعی را فراهم می‌سازد. تقلید تا توفیق، تجربه‌ای است که شرکت‌ها نیز براساس آن ایجاد شده‌اند. (راستی، زمان مناسب برای بازی‌کردن نقش صبح اول وقت است و این نخستین کاری است که پیش از آن‌که مغزتان تشخیص دهد چه می‌کنید، انجام می‌دهید. سراسر روزتان را با عزمی جزم، همراه با احساس جسارت و بدون بیم و هراس بگذرانید. چنانچه در شروع، میانه یا پایان روز نگران، یا خجالتی به نظر برسید اعتماد دیگران نسبت به خودتان را در خانه و محل کار کاهش می‌دهید.)

یکی از مدیران عالی به من می‌گفت: «هنوز هم روزی نیست که به خودم اطمینان داشته باشم. زمانی‌که شرایط واقعاً دشوار بود وضعیت دردآوری داشتم. آنچه مردم باور دارند اعتمادبه‌نفس من است که در واقع نقشی است که در واکنش به ترس بازی می‌کنم.»

وقتی که تصمیم می‌گیرید مصمم باشید، حق مطلب را ادا کنید. فراتر بروید و وارد منطقهٔ ناخوشایند کار بشوید. همهٔ داستان‌هایی که از پیروزی و موفقیت می‌شنوید، با شخصی شروع می‌شود که برخلاف رویّه و تفکر معمول حرکت می‌کند. براساس موضعی که دارید، میختان را در زمین بکوبید، حتا اگر مردم‌پسندترین موضع نباشد. اگر معلوم شد که موضع خوبی است، خُب، عالی است، اما اگر موضع خوبی نبود، شما باز هم اعتقادتان را نشان داده‌اید. کاری را که از آن می‌ترسید انجام دهید. با ترس‌ها روبرو شوید. اتفاقات نامطلوبی که ممکن است رخ دهد در ذهنتان نامطلوب‌تر است تا در واقعیت اَمر. ناکامی و شکست شما را نمی‌کشد. شاید برای مدتی بیمارتان کند، اما این بیماری هم غالباً نتیجهٔ کشمکشی است که در ذهنتان انجام می‌دهید.»

بوداپست
نیکو زهادی
سکوت تفنگ
محسن پیرهادی
تناسب جرم و مجازات در جرم اسیدپاشی
آرمان طالبی
امواج فراصوت برای ترکیب و مخابرات مولکولی با ساخت باتری جدید
زینب مرادقلی
زندگینامه استیون هاوکینگ از آغاز تا پایان
گروه نویسندگان زندگی نامه مشاهیر علم
فهرس مصادر الفرق الإسلامیة (المجلد الثانی)
علی‌‌اكبر ضيايی
حیوانات
فرزاد پاکرو
حرکت از درون به بیرون
لزلی مکلنن
مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو
احسان روحی گل خطمی
هنر اکستنشن مو
صادق سهرابی نژاد
از خلعت پوشان
عبدالحسین ابراهیمی بویینی
غزل هایی که جوان مرگ شدند
یوسف محمدی حریر
پساب خروجی تصفیه خانه و استفاده مجدد از آن
رضا خلیلی
دانستنی های عمومی برای بیماران پیوند عضو
فرشته زمانی
مهندسی پروتئین
احمد آسوده
دستورالکاتب فی تعیین المراتب
محمد بن هندوشاه النخجوانی (شمس منشی)
بررسی معضلات حاشیه نشینی شهر مشهد مقدس به روش (SWOT)
کاظم رفیعی
زیبا شناسی و زیبا سازی شهر
سید احسان بدخشیان
لال ماهی
محمدرضا براری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۷۶,۰۰۰
تومان