دانلود و خرید کتاب درست فکر کنید داریوس فوروکس ترجمه زینب سادات موسوی معلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درست فکر کنید اثر داریوس فوروکس

کتاب درست فکر کنید

معرفی کتاب درست فکر کنید

کتاب درست فکر کنید نوشتهٔ داریوس فوروکس و ترجمهٔ زینب سادات موسوی معلم است. انتشارات آستان مهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب درست فکر کنید

افکار خود را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر یابد. کتاب درست فکر کنید به شما دررابطه‌با همین موضوع کمک می‌کند. این کتاب با بخشی به نام «چرا به یک کتاب درمورد تفکر عملی نیاز داریم؟» آغاز شده است. نویسنده در ادامه به موضوعاتی مانند تفکر، آزادسازی ذهن، تصویرکردن افکار، پرهیز از تفکر معمولی، با حسرت زندگی‌کردن، آرامش درونی و فکرکردن به جزئیات پرداخته است. نویسندهٔ این اثر یک کارآفرین، وبلاگ‌نویس و پادکست‌ساز بوده است.

خواندن کتاب درست فکر کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درست فکر کنید

«بعد از گذشت دو ماه، به نهایت موفق به پیدا کردن یک آپارتمان یک خوابه کوچک و باقی‌مانده در ارلزفیلد، یک منطقه در جنوب غربی لندن شدم. همه چیز دقیقاً به تدبیر و برنامه‌ریزی من پیش‌رفت. توانستم اجاره اتاقی که قبلاً رزرو کرده بودم را لغو کرده و قرارداد اجاره آپارتمان جدید را امضا کنم. حتی خانواده‌ام، پدر و مادر و برادرم، از هلند با ماشین آمده و به من کمک کردند. با توجه به تعداد محدود وسایلی که داشتم، ما توانستیم از خودروی آنها برای انتقال وسایل از محل قبلی به محل جدید استفاده کنیم، که فاصله آنها تنها ده دقیقه با یکدیگر بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان